Onko tapailemani mies täysi huijari? Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulukoriste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulukoriste

Vieras
Tapasin siis tuossa syksyllä nettideittipalstalla miehen. Mies on omalla tavallaan aivan ihana ja tosi mukavan oloinen ollut alusta asti.
Hän on ollut todella innokas ja seksuaalinen heti alusta alkaen. Toisaalta..hän on mies ja eronnut ja ilmeisesti nyt kaipaa kovasti uutta kumppania, joten olen yrittänyt laittaa tämän kaiken vain innokkuuden ja naisen kipeyden piikkiin.
Mies on siis todella seksuaalinen, mutta en ole kokenut häntä ahdistavaksi. Ollaan vietetty pari yötä yhdessä ja tapailtu muuten aika paljon.
Mies on saanut minut uskomaan, että minä olen tällä hetkellä hänelle naisista se ykkönen ja hän haluaa nimenomaan minua. En nyt toki niin tyhmä ole, että ajattelisin olevani ainut seksuaalisesti haluttava nainen.

Koko ajan mulla on silti ollut outo tunne. Tunne, että joku nyt vaan mättää. En vaan saa luottamusta mieheen.

Tiedän, että tein lapsellisesti, mutta oli pakko. Kirjauduin nettideittiin uudella tunnuksella ja miehellä oli edelleen profiili sielä. Tein aluksi yhteensä kolme uutta tunnusta deittiin ja mies rupesi heti flirttailemaan jokaiselle kolmelle tunnukselleni. Yhdellä kirjauduin sitten kunnolla sisään ja mies alkoi heti chattailla. Eikä siis tietenkään tiennyt, että se olen minä. Mies leperteli tälle tunnukselle JUURI ne samat asiat, joita leperteli minulle.. Kaikki eteni siis 100%sesti saman kaavan mukaan, kuin minun kanssani. Ehdotti tapaamisiakin juuri samoilla sanoilla, samoissa paikoissa jne jne...

No tänää tein vielä neljännenkin tunnuksen..sama flirttailu alkoi heti..

Onneksi tein nuo tunnukset, vaikka oli ehkä lapsellinen keino. Miten toisaalta muuten olisin saanut selville kaikkea...

Nyt sitten otin puheeksi miehen kanssa suhteemme.. mies on sitä mieltä, että ollaan nyt kavereita, mutta läheisiä ja katsotaan mihin kaikki oikein etenee ja silmänisku ja sydän perään. Tästä tajusin toki heti, että jassoo. Esitin tietenkin pikkuisen tyhmää.
Mies pyysi mua keskiviikkona yöksi luokseen ja ehdotteli kaikenlaista. Sanoin, että en halua tulla yöksi, mutta voidaan illalla nähdä. Mies sitten sanoi, että enkö halua seksiä häneltä ja lopuksi "no ollaan sitten vaan kavereita.." Tiesi siis, että olin ihastunut häneen ja mun mielestä tuo nyt oli jo suora kiristyskeino seksiin. Pitää mua siis niin helvetin tyhmänä, että luulee, että mä luulen pesää antamalla sitä, että mies haluaakin suhteeseen mun kanssa.

Mitä mä teen?

Onpa kurja tilanne. Mulle on tehty joskus vähän samoin. Mä ymmärrän, että susta tuntuu varmasti nyt pahalta ja höynäyteltyltä. Sä et ole itse tehnyt mitään väärä. Se, että teit noita profiileja deittiin, oli vain hyvä asia. Nyt olet saanut selville, millaisen seksihullun kusipään kanssa olet ollut tekemisissä.
Jätä tuo tuttavuus. Ei ollut sinun arvoisesti. MUISTA: Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Eli edestään löytää.
paska jätkä!

• Tykkää
Reactions: Joxu ja SuzieQ.
Etkö sie jo saanu vastauksen otsikkosi kysymykseen? Mutta älä huoli, on olemassa turmeltumattomia, todella hyviä ja kilttejäkin miehiä. Tai ainakin yksi oli vapaana vielä ennen kesää. Älä menetä toivoas!

Tekisi todellakin mieli tehdä niin, että sovin noiden profiilien kautta treffit ja en saaukaan. Tekisi mieli vielä ostaa prepaid ja vaihtaa numeroita ja saapumatta jättämsien jälkeen laittaa viesti "kävin paikalla, mutta sorry..et ole yhtään mun tyyppiäni".

JA TOISAALTA joku helkutti tuossa miehessä silti vetää :( Osa musta taas ei halua hänelle kuin hyvää.

Aika säälittävällä tavalla petät itseäsi ja turhaan syyttelet miestä, kun juttu on selvä. Vaikka olisikin yksinäinen olo, niin ei kannata epätoivoisesti roikkua tai edes toivoa mitään, jos mies on ihan selvästi sellainen, josta ei voi odottaa normaalia seurustelukumppania. Tajua virheesi ja älä jätä säälittäviä johdit harhaan -viestejä miehelle, vaan lopeta juttu nyt vaan nopeasti. Olet kuitenkin täysjärkinen aikuinen ilmeisesti.

Tekisi todellakin mieli tehdä niin, että sovin noiden profiilien kautta treffit ja en saaukaan. Tekisi mieli vielä ostaa prepaid ja vaihtaa numeroita ja saapumatta jättämsien jälkeen laittaa viesti "kävin paikalla, mutta sorry..et ole yhtään mun tyyppiäni".

JA TOISAALTA joku helkutti tuossa miehessä silti vetää :( Osa musta taas ei halua hänelle kuin hyvää.

Teet itsellesi suuren palveluksen, jos jätät miehen nyt heti omaan arvoonsa ja lopetat yhteydenpidon. Tuollainen tyyppi ei selkeästi parisuhdetta kaipaa, ja sinusta ei ilmeisesti ole pelkkään hauskanpitosuhteeseen. Ja vaikka hetkellisesti olisikin, ihastutko kuitenkin mieheen liikaa?

Itse olen ainakin sellainen ihastuja, etten ikinä jatkaisi tuollaista juttua. Sydän siinä vaan särkyisi.

Mitä sillä muka saavuttaisit? Mies ei ollut mitä halusit ja nyt sinun on vaan tehtävä tyylikkään exitit. Usko pois (tiedän omasta kokemuksesta), että et halua tulevaisuudessa muistella mitään naurettavia lapsellisia tempauksia, ruikutussoittoja ja muuta. Niele vaan pettymys.

Nauraakohan mies mulle.. Mä olen kuitenkin ollut hänelle todella avoin, kertonut tunteistani ja auttanut häntä paljon. Olen sanonut olevani ihastunut yms..
Paskin olo tulee ehkä siitä, jos mies vaan pitää mua tyhmänä ja naureskelee itsekseen.

Nauraakohan mies mulle.. Mä olen kuitenkin ollut hänelle todella avoin, kertonut tunteistani ja auttanut häntä paljon. Olen sanonut olevani ihastunut yms..
Paskin olo tulee ehkä siitä, jos mies vaan pitää mua tyhmänä ja naureskelee itsekseen.

Jotkut miehet on tuollaisia. Se seksi on ainoa tärkeä juttu, ja siihenhän ei välttämättä tunteita tarvitse. Tuskin hän sinulle naureskelee, koska moni nainen on sinunkaltainen ihastuja. Luultavasti mies saa tyydystystä siitä, kun näkee toisen ihastuneen. Parhaan piikin annat miehelle jos vaan lopetat tyystin kaiken yhteydenpidon häneen, mitään selittelemättä. Ihan v-ttuuttani voisin sopia yhdet huijaustreffit.

Näin miehenä..

Ei hän naura sinulle. Eikä hän kerro juttujasi eteenpäin. Hän on alusta asti tiennyt mihin ryhtyy ja asennoitunut siihen. Todennäköisesti hän jollain tavalla pitää siitä, että saa sinulta "puspusi muru" viestejä.
Hänellä ei ole ollut, eikä tule olemaan aikomustakaan muodostaa kanssasi minkäänlaista suhdetta.
Jätä yhteydenpito nyt vaan kylmästi.

Sen verran on muuten kusipäinen jätkä, joten joskus feikkitreffit sovit, niin älä kanna huonoa omaatuntoa.

[QUOTE="vieras";27637795]Aika säälittävällä tavalla petät itseäsi ja turhaan syyttelet miestä, kun juttu on selvä. Vaikka olisikin yksinäinen olo, niin ei kannata epätoivoisesti roikkua tai edes toivoa mitään, jos mies on ihan selvästi sellainen, josta ei voi odottaa normaalia seurustelukumppania. Tajua virheesi ja älä jätä säälittäviä johdit harhaan -viestejä miehelle, vaan lopeta juttu nyt vaan nopeasti. Olet kuitenkin täysjärkinen aikuinen ilmeisesti.[/QUOTE]

Nimenomaan. Ihan järjetöntä edes miettiä "mitä tekisit", koska eihän tuossa ole mitään muuta järkevää vaihtoehtoa kuin lopettaa kaikenlainen yhteydenpito. Älä yritä "pelastaa" aikuista ihmistä joka ei itse halua pelastua. Tuhlaat siinä vain itseäsi ja rakkauttasi. Myöskään kaverisuhteen ylläpidossa ei ole järkeä, mies haluaa sinulta seksiä ja jos hän ei sitä saa on myös kaveruus täysin tuhoon tuomittua.

Meidän piti mennä yhden yön reissulle Helsinkiin viikonloppuna. Tehdä jouluostoksia ja olla hotellissa yötä..
En nyt halua kyllä tämän herran kanssa lähteäkään :(

Ei ei ei, vaan teet niin, että sovit treffit hänen kanssaan jokaisella profiililla, ja ilmaannut itse paikalle treffeille kysymään että mitäköhän vittu. :D Teet saman vaikka neljä kertaa jos mies on niin tyhmä ettei kerrasta opi, siinä saat kostos kun mies kerta kerralta tuntee itsensä typerämmäks. Etkä sitten mee sinne millään marttyyriasenteella, vaan ainoastaan nauramaan tälle miehelle, vaikka sisälläs tuntuisi kuinka pahalta.

Ei ei ei, vaan teet niin, että sovit treffit hänen kanssaan jokaisella profiililla, ja ilmaannut itse paikalle treffeille kysymään että mitäköhän vittu. :D Teet saman vaikka neljä kertaa jos mies on niin tyhmä ettei kerrasta opi, siinä saat kostos kun mies kerta kerralta tuntee itsensä typerämmäks. Etkä sitten mee sinne millään marttyyriasenteella, vaan ainoastaan nauramaan tälle miehelle, vaikka sisälläs tuntuisi kuinka pahalta.
Siis miksi aikuisen ihmisen pitäisi reagoida omaan täydelliseen pelisilmän puutteeseen lapsellisuuksilla?

Yhteistyössä