Kusettaako tapailemani mies mua vai olenko vainoharhainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä ymmärrän kyllä aloittajaa vaikka olenkin mies. En kyllä ole mikään "tapaamisten" ammattilainen, joten olen aina kuvitellut että siinä vaiheessa on muut seikkailut jäässä.

Hyvä että tälläkin palstalla oppii uutta :)

Ollaan tapailtu tämä syksy. Ollaan lähennelty, pussailtu jne. Eli me kyllä selvästi tapaillaan, mutta ei seurustella.

Mies on ennen asunut 9v kuopiossa ja aina välillä on viikonloppuja ollut siellä. Me sovittiin lauantaina, että nähdään tänään. Mies kuitenkin ilmoitti, että työkaveri tulee kuopiosta hänen luokseen tänään yöksi ja ei voi olla kauaa. Menee sitten miehen kyydissä huomenna töihin.

A. Mitä vit, siis miksi se ei kertonut mulle tota jo lauantaina?
Ja kohta B. Mikä hemmetin työkaveri asuu just kuopiossa? Sinne on matkaa täältä 330km..
Ja miehen työmatka on 60km/suunta. Miksei työmatkalainen yövy hotellissa? Sen auto jäis kuitenkin miehen pihaan ja joutuis ajaan 60km taas hakeen autonsa.

Miksi musta tuntuu, että se on joku nainen? Joku satunnaishoito kuopiosta ?
Mulla nimittäin on vähän ollut sellainen aavistus ja pelko alusta asti, että mies on hitusen naistenmies tyyppiä.

Voinko selvittää asiaa? Voinko kysyä mieheltä esim. meidän tilanteesta?
Voiko mies olla niin härski, että halailee mua ensin iltapäivän kaupungilla ja illalla tulee joku hoito kotiin?

Sillä on vielä muita naisia! Mä tapailen(?) just nyt miestä, joka on "tyttöystävän" mielestä parisuhteessa, mutta paneskelee kuitenkin mua, kuten myös jotakin satunnaista vielä.

Ei se ole niin kovin paha, kunhan tajuat itse kuvion. Nykyisin lokeroidaan suhteitakin ihan liikaa - ottakaa ihmiset rennommin ja nauttikaa elämästä.

No siis te vasta tapailette, ei se ole millään muotoa tilivelvollinen sulle yhtään mistään. Mä ainakin nostaisin kytkintä jos tuossa vaiheessa multa alettaisi tivaamaan mitä teen ja kenen kanssa. Te olette syksyn, eli kuinka kauan?, tapailleet mutta vasta pussailuasteella? Joko te olette tavannut vasta muutaman kerran tai sitten etenette jotain etanavauhtia joten onko ihmekään että toimintaa pitää hakea muualta. En tiedä millä alalla mies on, mutta mulla ainakin on työkavereita ympäri Suomea. Ja puhun yleisesti työkavereista vaikka ne olisi entisiä työkavereita täysin eri alalta kun millä tällä hetkellä työskentelen. Osa entisistä työkavereista on tosiaan läheisiä kavereita jotka saattaa mullakin olla yötä ja ihan vaan kavereina. Naisia ollaan kaikki. Oikein menee kylmät väreet kun mä mietin miten läheisriippuvaista vainoharhaista omistushaluista sakkia näyttää olevan.

Mie en nyt millään ymmärrä. Kauanko ihmiset noin niinku keskimäärin odottelee, ennen kuin harrastetaan seksiä? Omien suhteiden edetessä seksi on tullut kuvioon hyvin aikaisessa vaiheessa, mitäpä sitä tuhlaamaan aikaa tutustumiseen ja syvempää ihastumiseen, jos sitten vaikka seksi ei millään muotoa toimi, eikä ole edes kehityskelpoista. Seksi on kuitenkin usein parisuhteessa melko tärkeää, ainakin minulle. Jos olisin tuommoisessa pusuttelu suhteessa, niin en nyt ehkä lähtisi seksiä muualta hakemaan, mutta ymmärrän kyllä jos joku lähtee. Ja voihan toki olla, että kyseessä onkin joku miespuolinen kaveri, jonka kanssa haluaa jutella rauhassa.

Yhteistyössä