Onko tärppi tullut "helposti", jos on rakasteltu hieman ennen ovulaatiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvasta haaveillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvasta haaveillen

Vieras
Tällaisia täällä mietin illan tunteina... Menin höhlä ostamaan ensimmäistä kertaa noita ovistikkuja ja nythän se meni sitten ärsyttäväksi kyttäilyksi tämä tärpin odottelu. En ole saanut tikkuihin kuin haaleita viivoja, jotka ohjeen mukaan tulkitaan negatiivisiksi. Tiedä sitten... Noh, aviollista elämää on viikonloppuna vietetty ja nähtävästi ovulaatio on vasta tuloillaan. Olisikohan kellään rohkaisevia kokemuksia siitä, ettei sen ovulaation tarvi olla just silloin päällänsä kun rakastelee raskautuminen mielessä. Onko se todellakin totta, että siittiöt saattavat elää jopa 3 vuorokautta hedelmöityskykyisinä? Nyt kun tulee pakostakin ainakin päivä tai kaksi ettei saman peiton alle pääse miehen kanssa... (Voi mennä jopa useampikin päivä).

Siis onko tärppi tullut, vaikka on rakastelu ollut ennen ovulaatiota?

Mä taidan tässä väsyneenä vähän tyhmiä kysellä...

Ihana kuulla "ret", että se todellakin on mahdollista. Mulla on tänään ollut aika kovaa särkyä selän puolella ja myös mahakipua. Nämä kivut yhdistän kyllä ovulaatioon, mutta se himskatin tikku näytti tänäänkin vain sellaista haaleaa viivaa... Onhan se tietenkin mahdollista, että kipuja tuntee joko ennen ovista, oviksen aikaan tai sitten kuulemma jopa oviksen jälkeenkin. Ota tästä nyt selvää... Meillä kun ei ole mahdollista se joka toinen päivä rakastelu. Pakko ottaa hetkistä kiinni, kun ne on mahdollisia. Yleensä vain viikonloppuisin.

Toivottavasti teillä onnistuu ja saat pian plussaa testiin! :hug: Meillä meni ensimmäisestä seitsemän kuukautta yritykseen, mutta tämä toinen onnistui tosiaan yhdestä kerrasta, vaikka ajoitus olikin useamman päivän ennen ovista. :)

ret: meilläkin on jo lapsia. Esikosta piti plussaa meilläkin odotella muuten just toi 7 kk! Muut on aika helposti tärpännyt, mutta tämä "ehdottomasti viimeinen iltatähti" ei tahdo sitten millään napata. Mä taidan olla jo epätoivoinen, kun menin noita tikkujakin ostamaan, vaikka tiesin jo etukäteen saavani niistä vain stressiä...

No tuolla tuhisee tuo olemattomasta-seksistä-alkunsa-saanut.
Jos koko kk aikana on 2 kertaa seksiä kp 6 ja kp 9, niin luulisin että ihan ennen ovulaatiota on tärppi tullut. B)

Sillee muuten tehdään tyttöjä... Poikia tärppipäivänä.

Emiilia: Ohoh! Mullahan tässä jo alkaa toiveet nousta... Hih, meillä kun olisi nyt "leikkiä laskien" sen tytön vuoro (jos katsoo missä "järjestyksessä" näitä lapsosia on syntynyt). Ei vaan todellakin olisihan se ihanaa, jos tärppi tulisi. Saisin iloisesti hymyillen heittää pois noi tikut. Ei niistä todellakaan saa kuin stressin päälle.

Täällä kans tikkuihin tuli aina oviksen lähestyessä vaaleea viiva,ja sillonki kun ovis oli.
Odotin et tulisi tummanpunainen viiva.Nuiden haaleitten jälkeen ei tullutkaan sitä tummaa,niin päättelin oviksen olleen.Aloin sitten tunnistaan ne merkit joita se minussa aiheutti..pahoinvointi,kipristelyt alamasus.
Harjottelin niiden tikkujen käyttöä 3kk,ja sitten tärppäsi.
Nyt menossa rv 16+0

Orion: Just tuota mäkin tässä pelkään, että saattahan se olla niinkin että vaikka kuinka "jyystäisi" tärppi ei tule. Vaikka se himskatin ovistikkukin näyttäisi sen oikean tumman viivan. Hmm, ei kai se auta kuin odotella ja katsoa. Onneksi nämä muut lapsoset antaa vähän sitä varmuutta, että se tärppi jossain vaiheessa on mahdollista. Toivottavasti teillekin kohta tärppi tulee!!!

onnellinen: Huh, olipa helpottavaa kuulla sinunkin kokemuksesi noista tikuista. Mulle tuli jo epätoivoinen olo, kun haaleeta näyttää vaikka ihan selviä ovistuntemuksia itse tuntee (limat viikonloppuna ja tämän päivän kivut). Onnellista odotusta sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Vauvasta haaveillen:
onnellinen: Huh, olipa helpottavaa kuulla sinunkin kokemuksesi noista tikuista. Mulle tuli jo epätoivoinen olo, kun haaleeta näyttää vaikka ihan selviä ovistuntemuksia itse tuntee (limat viikonloppuna ja tämän päivän kivut). Onnellista odotusta sinulle!

kiitos:)
On meitä tälläkin palstalla monia,joille nuo tikut eivät ole näyttäneet tummaa viivaa.Siitä vaan pupuileen sillon ku ovikselta tuntuu,kyllä se vielä tärppää:)

Yhteistyössä