Onko tässä elämässä oikeesti positiivisia,iloisia asioita..?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkkää negaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkkää negaa

Vieras
voisiko niitä listata tähän, kun niin paljon kuulee ja näkee negatiivisia surullisia asioita.

Etenkin jos ihminen on valmiiksi jo syvästi masentunut ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle, on ne positiiviset asiat tervetulleita! :)

Lemmikit
cats_012.jpg

Oi voi vaikka kuinka paljon:

Lapset
Mies
Lemmikit
Kiva koti
Nyt taas tulossa ihana kaunis syksy
Aamukahvi kaksplussan äärellä
Käpertyä illalla oman miehen kainaloon pehmoisten peittojen alle
Katsoa hyvä elokuva
Nauraa vatsa kippurassa jotain
Kynttilöiden tuoma tunnelma illalla
Nähdä taas lasten joulun odotus ja innostus
Hakea joulukuusi perheen kanssa
Kesälomareissut perheen kanssa
Olla yksin kotona
Tavata kavereita
Saada harrastaa jotain
Saada kehittää itseään jossain itselleen mieluissassa asiassa
Voittaa haasteet
Yllättää positiivisesti ystävä, lapset tai puoliso
Kävellä paksussa lumisateessa
Kävellä vesisateessa syksyllä sateenvarjon alla kun ympärillä on värikkäitä puunlehtiä
Käydä kirjastossa ja löytää hyvä kirja
Ajaa autolla ja kuunnella hyvää musiikkia
JA VAIKKA MITÄ MUUTA!

• Tykkää
Reactions: Data
Voi kuule, vaikka ja kuinka :)! Ulkona on ihana syksyinen aamu koittamassa, jumalattoman kaunista värisävyineen kaikkineen. Uusi päivä edessä kaikkine mahdollisuuksineen ja yllätyksineen, joista ei onneksi edes tiedä vielä mitään. Tästä ei voi muuta tulla kuin hyvä päivä :).

Lapset, ystävät, parisuhde, puhtaat matot :D, omppuhillo, aamukaste nurmikolla....:)

Jokainen päivä kun huomaan, että taas ollaan kotona eikä sairaalassa..Lapseni kävelee ihan oikeasti taas. Pelkään kamalsti sairauden uusiutumista, mutta nyt otan päivän kerrallaan ja katson kun lapset touhuaa ja hymyilee.. En tarvitse muuta :)

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä;27139160:
Ei mulla ainakaan...
sairautta
läheisten vaikeuksia
sydänsuruja
huonosti nukuttuja öitä
kaverin kuolema

Mutta tuossa ei ole koko elämäsi. On vielä paljon hyvää kokematta ja tulossa sinullekin.

[QUOTE="sanna";27138966]voi tsemppiä teille! :) olik se joku henkiparantaja vai mikä mihin koitatte asiassa luottaa, ette oikeisiin lääkäreihin?[/QUOTE]

Olenko antanut epätieteellisen kuvan itsestäni? :D

Ihan on erikoislääkäri.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
[QUOTE="sanna";27138966]voi tsemppiä teille! :) olik se joku henkiparantaja vai mikä mihin koitatte asiassa luottaa, ette oikeisiin lääkäreihin?[/QUOTE]

tatuoimme viikinkiriimuja ja käytämme lisänä vielä egyptiläistä magiaa sekä itämaisia yrttejä, tulos on taattu :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Kyllä mie löydän elämästä positiivisia ja iloisia asioita vaikka onkin surua tällä hetkellä.
- Ihana rakas mies ja onnellinen parisuhde
- Kaunis syksy
- Ihanat höpsöt kissat
- Toisiaan tukeva perhe
- Hyvä kirja, suklaata ja viltti
- Hyvä seksi ja miehen kainalossa loikoilu
- Siskon lapset
-Pusut ja halaukset

Viimeksi muokattu:
Mua ilahduttaa tällä hetkellä:
Tuore lehtipersilja pestynä keittiön pöydällä, odottaa pakkaseen pääsyä, tuoksuu ihanalta
Pinaatti äidin pellosta, syödään illallisella, näyttää ihanalta
Vauvan ensi askelet
Kun ei oo aamulla kiire
Kahvi, miten se voikaan olla hyvää
Mies, joka on puhelinpalaverissa työhuoneessa ja kuulostaa niin pätevältä :) ... ja joka auttaa aina kun apua tarviin
Gradu on edistynyt paremmin kuin aikoihin
Vähän tiukkaa rahan kanssa mutta ei mitään sellaista enää kuin oli pari vuotta sitten yksinäisenä opiskelijana

Onhan näitä, pitäisi useamminkin miettiä, heti tulin paremmalle mielelle :)

En keksi enää positiivista vaikka päivittäin yritän miettiä ja iloita pienistä asioista.
Koko elämän olen taistellut tähän päivään asti, iloisia asioita ei ole hirveästi elämään mahtunut.
Vuosi kuitenkin on ollut niin kammottava, että olen menettänyt täydellisesti uskoni elämään, enkä nauti enää mistään, kaikki vain surettaa ja itkettää.
Nauttikaa ihmiset ihan vain siitä, että pystytte nauttimaan edes aivan pienenpienen hetken jostakin.
Jos pystytte olemaan hetken iloinen.
Jos elämä ei tunnu mahdottomalta, ja jokainen aamu uudelta heräämiseltä kamalaan painajaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pelkkää negaa;27138907:
voisiko niitä listata tähän, kun niin paljon kuulee ja näkee negatiivisia surullisia asioita.

Etenkin jos ihminen on valmiiksi jo syvästi masentunut ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle, on ne positiiviset asiat tervetulleita! :)

Olin viimeisilläni raskaana, lähdin aamulenkille koiran kanssa, esikoinen nukkui vaunuissa Tultiin sitten siinä kotiin ja aloin riisumaan esikoista, hän heräili ja vaikutti nälkäiseltä, noh syötiin siinä kaikessa rauhassa, laitoin kahvit, pyykinpesukoneen laulamaan. Muistin että koira ei ole saanut ruokaa vielä, ja kun pussin rapina ei aiheuttanut mylvimistä keittiön suuntaan niin huhuilin koiraa. Ei näkyny eikä kuulunu. Alko jo pikku paniikki iskeä, juoksin kämppää ympäri hädissäni. Sitten tuli mieleen että oltiin ulkona. Riensin ulos ovesta, eikä koiraa näkynyt missään, huutelin aikani ja koira onneksi palasi. Sinne oli jäänyt oven ulkopuolelle.
Olisin kyllä halunnut nähdä koiran ilmeen kun mä työntelen rattaita sisään ja lemppaan oven sen nokan edestä kiinni. Koira opetettu niin että jää odottamaan ja istuu sen aikaa että kaikki ovat sisällä, sitten vasta kutsusta tulee viimeisenä. Kauankohan jaksoi istua paikoillaan, tuskin sentään koko sitä n. puolta tuntia :D

Ennen lapsia olin töissä 25/8. Oli normaalia kiireisempi aamu. Mulla oli hammasharja suussa viuhdoin menemään ympäri kämppää etsien yhtä tärkeää paperia minkä tarvitsin palaveriin. Huomasin myös että työpuhelimeni oli pöydällä mutta hlökohtainen luurini missä lie. Soitin työpuhelimestani hlökohtaiseen luuriini että paikantaisin sen nopeasti, sitten yhtäkkiä muistin missä se kokoukseen tarvittava paperi on. Jätin työluurin hälyttämään pöydälle ja kiiruhdin hakemaan paperia. Puhelin soi, ajattelin että voi prkl, tääkin vielä vaikka niin kamala kiire!!!
Vastasin törkeesti että HALOOOO! Kukaan ei sanonut mitään, "kuka vi**u siellä nyt pelleilee, kukaan ei vastannut vieläkään mitään, haistattelin vielä ja löin luurin korvaan sitten itselleni :D Että voi ihminen olla pässi :D

Yhteistyössä