Onko tässä joku vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi ongelma voi olla paketin iso koko versus vaatteitten pieni koko. Tuon kokoisia vaavinvaatteita kun pakkaa tunkemaan lahjaksikin ovista ja ikkunoista yli oman tarpeen.. Ei niitä tarvitse käytettynä enää sataa ostaa lisää.

Tai ei minun ainakaan aikanaan tarvinnut. =)

suurin osa.. ei niin silmää miellyttäviä

Joo, no makujahan on monia.

En tiedä olenko itse sitten jotenkin omituinen kun tykkään pukea pienen vauvan käytännöllisesti (viittaan potkareihin ja bodyihin).. ja mielestäni nuo vaatteet ovat nättejä.. mutta olen kai sitten ainut laatuani tässä maassa.

Siinä oli aika paljon 62senttisiä, niitä ei tarvitse paljon kun menevät pieneksi niin nopeasti. Vanhoja ä-pakkausvaatteita saa kirppareilta ihan parillakymmenellä sentillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Paljon semmoisia vaatteita mitä en itse käytäisi.

Kerrotko mitkä ja miksi?

Mä olen vaan ronkeli ja en tykkää turkooseista enkä keltaisista vaatteista. Muutama oli aika kulahtaneen näköinen. Ei nyt pidä loukkaantua kun makuja on niin monia. Muutama raidallinen paita/body oli ihan kiva.

Onko kyseessä sun oma paketti kun niin puolustelet ja vaadit selitystä miksi on huono?
Mun mielestä noi vaatteet on jo aika vanhoja. En maksaisi tuosta paketista kuin 20? koska suurimman osan veisin UFF:n laatikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turhaa romua seassa paljon. Noin pienelle ei kannata leluja haalia. Ja lähtöhinta on aika korkea..:/

No mielestäni ei ole korkea... tuossahan on mukana reunasuojus, pussilakanasetti ja tuo aktiviteettilelu, jo yksistään niistä saisin varmaan erikseen myymällä enemmän.

jos olisi pieni poika, niin huutaisin paketin hänelle! ihania juttuja, ei ollut kuin pari vaatetta mistä en älyttömästi pitänyt mutta kaikkia varmaan olisi tullut käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kyseessä sun oma paketti kun niin puolustelet ja vaadit selitystä miksi on huono?
Mun mielestä noi vaatteet on jo aika vanhoja. En maksaisi tuosta paketista kuin 20? koska suurimman osan veisin UFF:n laatikkoon.

Toki on oma paketti. En kai niin typerä olisi että laittaisin muiden kohteita tänne arvosteltavaksi (jotkut ne niinkin tekee). Enkä mä sinänsä puolustele, mutaa haluttaa onko tossa oikeesti jotain vikaa kun ei ketään kiinnosta..

Osa vaatteista ihan söpöjä. Mutta jotenkin aika paljon "täytettä", nuo kirjat ja jotkut vaatteet... Pientä kokoa tuodaan paljon lahjaksi ja ostetaan itse esim. yksittäin kaupasta. Paljon tuon tapaista olen ihan vaan lahjoittanut pois... Parempia myyn pois yksittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
jos olisi pieni poika, niin huutaisin paketin hänelle! ihania juttuja, ei ollut kuin pari vaatetta mistä en älyttömästi pitänyt mutta kaikkia varmaan olisi tullut käytettyä.

Kiva kuulla. :D
Eli siis on tässä maassa ainakin yksi minun kaltaiseni (potkaripukija) ;)
En menetä toivoani, josko olisi muutama muukin, joilla käyttöä tälle paketille :)

Mukana on liikaa monelle täysin tarpeetonta tavaraa. Esim perhepedissä sänkykamaa ei tarvitse ja monet noista ns. aktiviteettileluista ovat juuri sitä muovikrääsää (oli tekijä mikä tahansa) mitä meillä ei ole tähän asti ollut eikä tule jatkossakaan olemaan.

Lisäksi, kuten jo edellä oli, niin tuon kokoluokan (ja ikäluokan) tavaraa (perusbodyja, potkareita ja myssyjä) talouteemme on tunkenut puolipakolla ilmaiseksi jo useamman kuukauden. Puolitoista kuukautta ennen LA:ta sitä on kolme jätti-jätesäkillista vintillä...

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Eli siis on tässä maassa ainakin yksi minun kaltaiseni (potkaripukija) ;)
En menetä toivoani, josko olisi muutama muukin, joilla käyttöä tälle paketille :)

Potkareita ja bodyja minäkin vaan käytän ihan vauvoilla, mutta tuota vaatetta kai tulee niin monelle niin paljon lahjaksi, ja itse hankittua yksittäin, että ei välttämättä jokainen halua pakettina ostaa. Eiköhän joku siitä kiinnostu, jos vaikka pojan juuri saanut eikä ole ottanut äitiyspakkausta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:
Mein poika on jo liian iso... käyttää 68cm tällä hetkellä... Muuten kyllä voisin huutaaki. Meillä ei turhaa nirsoilla vaatteiden suhteen ja ihan käyttökelposilta nuo minusta näytti.

Nuo ovat kaikki siistejä ja vain parissa bodyssä taisi olla haaleahko tahra (jota ei tosiaankaan hevillä erota). Ja kun joku sanoi, että näyttävät kulahtaneilta, niin ei pidä paikkansa... johtuu varmaan kameran valotuksesta.

Mut ilmeisesti kiinnostamattomuus johtuu makumieltymyksistä. Eikös tuo ilmoitus ja kuvat ole kuitenkin aika selkeitä?????

Tein huvikseni kartoitusta: löysin paketista kokonaista 9 äitiyspakkauksen vaatetta/settiä.. eli se siitä äitiyspakkauksesta vuodelta 2000 :whistle:

Jos laitan tuonne lisäyksen, että ei ole pakko ottaa noita äp-vaatteita, vähennän hintaa 0.20e/vaate... sen arvoisiksihan joku nuo vaatteet ilmoitti. Tosin, jos rupeaa laskemaan, niin eipä niille hintavarauksen ylittyessäkään sen enempää hintaa tulisi.

Yhteistyössä