Onko tässä täysimetyksessä mitään järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
älä ota ressiä tosta imettämisestä, jos se maito loppuu niin se loppuu.ei se tee huonoa äitiä susta. monet väittää ettei maito voi loppua mut kyl mä oon sitä mieltä että voi loppua. mä annoin pojalle aina tissin päälle korviketta että sai masun varmasti täyteen.pääasia et vauva saa ruokaa.hyppäs kyl vähä sun kysymyksestä.

imettäminen kannattaa aina, mutta älä ressaa suotta, vaan anna lisä maitoa jos sille rauhottuu!!! minäkin antaisin jos hoksaisin tuntien huutamisen jälk.et pullolle rauhottuu!
ja jos vauva useamman tunnin huutaa, sinä voit olla jo niin ressissä ite, ettei sitä maitoa tuu tarpeeksi vauvalle, joten lypsä, jos onnistuu ja anna sitä tarvittaessa!!!,
semppiä ja jaksamisia sulle!!
kun muutama kuukausi menee, niin helpottaa tuo hoitokin. on ne aivan ihania nuo mussut!! :)

Minä imetin viimesintä TÄYSIMETYKSELLÄ 6kuukautta ja eräs neuvolan täti ihmetteli sitä, että: "Miksi pelkkää tissiä saanut?!" Poika oli iso ja siis kasvoi HYVIN tissimaidolla, joten ihmettelen neuvolan tädin kummastelua. :/

Käskipä vielä antaa HETI ekana lihaa, kun NYT VASTA aloitetaan kiinteät... :o

Ja minä tottelin kuuliaana neuvolan tätiä, mutta kun poika sai vatsan väänteitä, tajusin antaa sittenkin hedelmää ja kasviksia ihan pikkuhiljaa... :whistle:

Poika oli syntyessään 4000g/52cm
Poika oli 6 kuukautisena 8750g/70cm :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja luomulehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Noh, anteeksi nyt puhkaista kupla, mutta täysimetyksessä ei anneta lisämaitoa,joten et voi enää sanoa että voit enää päästä täysimetykseen.

Lapsi on jo saanut muita bakteereita lisämaidosta, joten...

Hyi hitto, sä olet ällö...mikä hiton neurootikko sä oot?...lisämaidosta bakteereja?! Nyt menee kyllä imetyshysteriä yli laidan ja lapsi siinä samassa pesuveden mukana! Siis kumpi on tärkeämpää imetys vai lapsen turvattu tarpeen mukainen ravinnon saanti?!

No siis näitä eri bakteereja, mitä saa vain äidinmaidosta tietysti...

Tilastollisesti täysimetys on vain ja ainoastaan äidinmaitoa rinnasta, jolloin sen voi tilastoida täysimetykseksi.

Muutoin sitä ei tilastoida täysimetykseksi.

Miksi, voi miksi siis sanoa että täysimettää, kun tilastollisestikaan sitä ei tee?

Miksi pitää AINA vääntää jotain sellaista muuksi mitä se ei ole?

Vai onko se tämän palstan mammojen tehtävä, olla ottamatta asioista selvää ja olettaa asioita?

Ilmeisesti on.

neliviikkosena tulee yleensä vauvoille tehoimukausi jolloin vauva imee enemmän lisätäkseen maidontuotantoa....se menee kyllä ohi kun maidon tulo on saatu kohilleen mutta noita kausia tulee kyllä useampia aina säännöllisin väliajoin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Noh, anteeksi nyt puhkaista kupla, mutta täysimetyksessä ei anneta lisämaitoa,joten et voi enää sanoa että voit enää päästä täysimetykseen.

Lapsi on jo saanut muita bakteereita lisämaidosta, joten...

:o :laugh:

Ihan oikeesti...ei oo totta :laugh:

Sanoo tietämätön, joka nolaa itsensä :D

Ei nolota sitten yhtään :saint: ihan hyvin voi ap sanoa täysimettävänsä jos on kotona ollessaan menty pelkästään rinnalla. Valtaosa vauvoista saa synnärillä tipan tai pari lisämaitoa...Ja tuo bakteerijuttu on siis riemastuttava. Mielelläni haluaisin lukea linkkiä asiasta B)

Yhteistyössä