Onko tästä paluuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kohta 26-vuotias ja asun yhä äidin luona. Istun päivät pitkät koneella katsoen animea ja chaneja selaillen. Makaan myös sängyllä aika paljon. Minulla ei ole ystäviä, ei edes netissä. En osaa olla sosiaalinen edes netissä. Rahani käytän kaljaan ja tupakkaan. Kaljaa en siis juo kavereiden kanssa vaan tietokoneen edessä. En saa nukahdettua ellen juo jotain alkoholia iltaisin. Minun ei pitäisi juoda psyykelääkityksen takia, mutta juon silti. Kerran olen ollut oikean tytön kanssa, mutta hänkin oli eestiläinen huora, eikä minulla edes seisonut kunnolla. Siitä onkin neljä vuotta.

Olen niin syvällä hikikomeroinnissa, etten tiedä onko tästä paluuta normielämään. Miten muilla menee?

Mene terapiaan. Sitä kautta voisit saada itsevarmuutta ja käännettyä ajatuksia avoimemmaksi. Sitten pikkuhiljaa rohkeasti vain hakeutumaan itseä kiinnostaviin harrastuksiin (selllaisiin, joiden takia pitä poistua kotoa) ja opiskelemaan jne.

Olen kohta 26-vuotias ja asun yhä äidin luona. Istun päivät pitkät koneella katsoen animea ja chaneja selaillen. Makaan myös sängyllä aika paljon. Minulla ei ole ystäviä, ei edes netissä. En osaa olla sosiaalinen edes netissä. Rahani käytän kaljaan ja tupakkaan. Kaljaa en siis juo kavereiden kanssa vaan tietokoneen edessä. En saa nukahdettua ellen juo jotain alkoholia iltaisin. Minun ei pitäisi juoda psyykelääkityksen takia, mutta juon silti. Kerran olen ollut oikean tytön kanssa, mutta hänkin oli eestiläinen huora, eikä minulla edes seisonut kunnolla. Siitä onkin neljä vuotta.

Olen niin syvällä hikikomeroinnissa, etten tiedä onko tästä paluuta normielämään. Miten muilla menee?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/12/31/johan-venninen

Sitten sulla ei pitäisi olla ongelmaa lukemisessa?
Mitä ajatuksia tuo sivusto herätti?

Kunhan opiskelet ja saat työpaikan ja duunaat normaalisti, ei ole väliä mitä teet. Elätä itses ja lopeta alkoholin juominen sekä tupakointi. Siinä se syy miksi ei noussut neljä vuotta sitten. Muuten asiat kunnossa.

Tekis varmaan helvetin hyvää aapeelle että joku pakkaisi reppuun selviytymisvälineet, vettä, energiapatukoita, varasukkia ja sadeviitan.
Ja repun päälle teltta ja alle roikkumaan makuupussi.

Sit jäbä pakettiin ja autolla jonnekin huisinvitunkorpeen. Silleen että pitää tallustaa viikko jokivartta pitkin ennenko pääsee ihmisten ilmoille.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tekis varmaan helvetin hyvää aapeelle että joku pakkaisi reppuun selviytymisvälineet, vettä, energiapatukoita, varasukkia ja sadeviitan.

Sit jäbä pakettiin ja autolla jonnekin huisinvitunkorpeen. Silleen että pitää tallustaa viikko jokivartta pitkin ennenko pääsee ihmisten ilmoille.
Juuh ja sen jälkeen töihin, mieluiten ruumiilliseen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja 0oo0

Energiapatukoista saattaa tulla vakavia vaivoja, jos niissä on epämääräisiä aineksia. En ole yhtäkään maistanut, en tiedä, mutta evira on varoittanut niistä jo 20 vuotta sitten, kun eivät tienneet, mitä kaikkea esimerkiksi dekstroosit voivat sisältää.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Energiapatukoista saattaa tulla vakavia vaivoja, jos niissä on epämääräisiä aineksia. En ole yhtäkään maistanut, en tiedä, mutta evira on varoittanut niistä jo 20 vuotta sitten, kun eivät tienneet, mitä kaikkea esimerkiksi dekstroosit voivat sisältää.
Kuivalihapatukoita ja rasvaista säilykelihaa/kalaa!🤗

Loimulohta. Nöttköttiä jossa ei ole öllöjä. Onko semmosta?
Ota sardiineja vedessä (ei kasvi/siemenöljyssä). Pienempi kala ei kerää myrkkyjä eikä villinä oo vetäny kilotolkulla antibioottia.😬

Se kuiva/purkkiliha tehhään ite laidunsyötetystä naudasta/muusta oikeasti luomusta märehtijästä.🤗

Yhteistyössä