V
vierailija
Vieras
Mulla säästyy rahaa koko ajan vähän kuin itsestään. Ehkä se johtuu siitä, että en arvosta kerskakulutusta. Ja muutenkin ajattelen, että ei se kuluttaminen onnelliseksi tee. Mua vähän huvittaa monet ihmiset, jotka sanovat, että "raha ei tee onnelliseksi". Nämä ovat juuri niitä, jotka pistävät kaiken haisemaan ja ottavat vielä velkaa. Sitten kun ovat köyhiä kuin kirkonrotat, jorisevat siitä ettei raha tee onnelliseksi.
Minua ei oikeasti kuluttaminen tee onnelliseksi, eikä kyllä rahakaan. Mutta mieluummin mä säästän ja sijoitan kun pistän rahat "turhuuteen". Mulle turhuutta olisi esim. toinen auto (asumme pk-seudulla). Toisaalta suunnittelen kyllä pitkää matkaa joskus lähivuosina, että siihen on hyvä säästää.
Minua ei oikeasti kuluttaminen tee onnelliseksi, eikä kyllä rahakaan. Mutta mieluummin mä säästän ja sijoitan kun pistän rahat "turhuuteen". Mulle turhuutta olisi esim. toinen auto (asumme pk-seudulla). Toisaalta suunnittelen kyllä pitkää matkaa joskus lähivuosina, että siihen on hyvä säästää.