Onko täysin julmaa vaatia mieheltä kondomiehkäisyn käyttämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Miksi kaikki kirjoittajat täällä olettavat, että joka perheessä se mies käpristelee tuskissa, jos ei "saa" seksiä. Ja se nainen armollisesti "antaa", jos sen hyväksi näkee. Jotenkin aika 1950-lukulaista.

Ihan samaa naureskelin ja muutenkin tuo että ylipäätään ehköisy on naisen hoidettavissa oleva asia josta kuitenkin mies päätää. Meillä käytetään kumia, koska kumpikaan ei ole valmis saamaan uutta lasta eikä kumpikaan halua kärsiä hormoonien aiheuttamista oireista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten muiden miehet? Kysykää niiltä miltä se tuntuu harrastaa seksiä kumi päällä? Että onko tosiaan niin että kaikki tunto lähtee kokonaan? Enhän mä naisena voi sitä tietää.

Kovasti tuo näyttää tykkäävän. Ja meillä ei siis ole muuta ehkäisyä koskaan ollutkaan kuin kondomi. Mutta käsittääkseni miehet(kin) ovat yksilöitä.

Miten muiden miehet? Kysykää niiltä miltä se tuntuu harrastaa seksiä kumi päällä? Että onko tosiaan niin että kaikki tunto lähtee kokonaan? Enhän mä naisena voi sitä tietää.

Mun parempi puoliskoni ei koe kumin vähentävän merkittävästi tuntemuksia ja heikentävän itse kokemusta. Parasta se toki on kumitta, mutta oikein mukavaa kumillakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:
Miksi kaikki kirjoittajat täällä olettavat, että joka perheessä se mies käpristelee tuskissa, jos ei "saa" seksiä. Ja se nainen armollisesti "antaa", jos sen hyväksi näkee. Jotenkin aika 1950-lukulaista.

Ihan samaa naureskelin ja muutenkin tuo että ylipäätään ehköisy on naisen hoidettavissa oleva asia josta kuitenkin mies päätää. Meillä käytetään kumia, koska kumpikaan ei ole valmis saamaan uutta lasta eikä kumpikaan halua kärsiä hormoonien aiheuttamista oireista.

ei meilläkään miehelle tuota tuskaa olla vaikka selibaatissa jos tarve on. mulle tosin kyl tuottaa vaikeuksia....

[/quote]

No aluksi siitä sai ihan hauskan aspektin kun tilasi netistä 50 kappaleen erän erilaisia kumeja (oli varmaan 40 eri merkkiä). Toi ihan oman juttunsa seksiin kokeilla erilaisia malleja. Niistä sitten löytyi pari mieluisinta merkkiä joita ollaan jatkossakin käytetty. Mieluiten minunkin mies olisi ilman kumia, kukapa ei, mutta toisaalta käyttää mieluumin kumia kuin sietää minun mielialahäiriöitäni ja katsoo kun kärvistelen kivuista ja siitä ajoittaisesta haluttomuudesta kyllä päästiin kokonaan pillereiden lopettamisen myötä. Ja kun on löytänyt oman mallinsa ja merkkinsä, niin ei se suurta eroa tee verrattuna kumittomuuteen.

Mun mies totesi kumeista että "on huonompi tuntuma tiehen" mutta ei sen enempää valittanut. :)

Piti kanssa tuota naisten kondomia ehdottaa, tosin omaa kokemusta siitä ei löydy.

Kovasti tuo näyttää tykkäävän. Ja meillä ei siis ole muuta ehkäisyä koskaan ollutkaan kuin kondomi. Mutta käsittääkseni miehet(kin) ovat yksilöitä.

Kumi käytössä.. Eikä se menoa haittaa :D Jotenki kokeiltiin sitä synnytyksen jälkeen (piti hommata myöhemmin kierukka) mutta kun tuntuu menevän hyvin näinki niin on toi kierukan hommaaminen jääny...

Ei ole mies valittaut kumien käytöstä. Itse en halua mitään hormonaalista ehkäisyä käyttää ja minusta olisi aika outoa, jos mies vaatisi multa jotain sellaista kun kerran kumienkin kanssa homma sujuu hienosti. Mitään kierukkaakaan en itseeni halua asentaa. Ei mieskään varmasti tahtoisi, että vaadin häntä pumppaamana itseensä jotain lääkkeitä.

En valitettavasti nyt löydä tähän hätään englannin- tai suomenkielistä linkkiä, mutta tähän videoon loppui mun kortsujen käyttö kuin seinään. Kortsu ei ehkäise mitään, ei raskautta, ei aidsia, kuppaa jne., johtuen siitä, että latexin huokoset ovat liian isoja estääkseen mitään näistä. Video on lyhyt (vähän reilu minuutti), joten kannattaa katsoa, vaikkei venäjää ymmärtäiskään, kuva kertoo kaiken.

http://www.youtube.com/watch?v=tTkOOrgo9FE

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
En valitettavasti nyt löydä tähän hätään englannin- tai suomenkielistä linkkiä, mutta tähän videoon loppui mun kortsujen käyttö kuin seinään. Kortsu ei ehkäise mitään, ei raskautta, ei aidsia, kuppaa jne., johtuen siitä, että latexin huokoset ovat liian isoja estääkseen mitään näistä. Video on lyhyt (vähän reilu minuutti), joten kannattaa katsoa, vaikkei venäjää ymmärtäiskään, kuva kertoo kaiken.

http://www.youtube.com/watch?v=tTkOOrgo9FE

Koko maailmahan tunnustaa venäläisten uutisten luotettavuuden!

Ja minä länsimaisen propagandan sumentava ihmisparka kun olen jo vuosikymmenen kuvitellut kondomin ehkäisevän sekä raskaudelta että taudeilta. Todellisuudessa mulla onkin kuppa ja kuusi lasta!

Yhteistyössä