Onko teidän lapset maistelleet kakkaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Meillä sitten tuli maisteltua sitäkin kuopuksen toimesta pari päivää sitten. Poika ei ole vielä potalle kakkaa tehnyt vaan yleensä vain pissaa siihen. No, hän sitten oli tovin jo istuskellut potalla kunnes pissa tuli ja nousi potalta ylös. Samaan aikaan mulla soi puhelin ja päätin mennä vastaamaan ja jättää poika peppu paljaana siihen touhuamaan sillä olihan pissa jo tullut eli en odottanut että lisää tuotoksia enää tulisi ja ajattelin ilmakylvyn tekevän vain hyvää.

Ei mennyt kuin hetki kun pika tuli mun peräss toiseen huoneessa ja todella nyrpeä ilme kasvoillaan ja aivan kuin olisi yrittänyt sylkeä jotakin suustaan... Ihmettelin sitten että mitä kummaa poika on voinut suuhunsa saada kun ei mitään syötävää tms. ollut missään esillä ollut, kunnes huomasin että kädet oli ihan ruskeana ja hajukin alkoi jo tulla nenään...

Siellä potassa oli sitten käsin liiskattu tuotos eli sitä oli ilmeisesti tutkittukin ennen suuhun laittoa. No sen verran äklö ilme pojalla oli, että taisi toivon mukaan jäädä viimeiseksi kerraksi tuo maistelu :whistle:

Ikää herralla siis 1,5v.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei meillä lapset mutta äitinsä on kyllä maistanut :snotty:

Näin meilläkin... :laugh: aikaa tuosta tosin on jo lähes 30 vuotta eli samassa iässä ap:n lapsen kanssa tuli noihin tuotoksiin tutustuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailua:

Näin meilläkin... :laugh: aikaa tuosta tosin on jo lähes 30 vuotta eli samassa iässä ap:n lapsen kanssa tuli noihin tuotoksiin tutustuttua.

Mä olin varmaan 6-vuotias kun maistoin :ashamed: . Se näytti niin houkuttelevalta ja mä olin VARMA että se paska maistuu suklaalta...ei maistunut, eikä myöskään kuravesi kaakaolta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja harmailua:

Mä olin varmaan 6-vuotias kun maistoin :ashamed: . Se näytti niin houkuttelevalta ja mä olin VARMA että se paska maistuu suklaalta...ei maistunut, eikä myöskään kuravesi kaakaolta :snotty:

Sori, mutta :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei. Mutta mä oon vahingossa maistanut kissan paskaa.. yrjöttää vielä vuosienkin päästä koko ajatus.

Oho :laugh:
Mites siinä niin pääsi käymään?

Hyi hitto, jotenkin ei tekis mieli muistella asiaa.. mutta jos tämän kerran. Söin joskus teininä sohvalla sipsejä, pimeässä huoneessa ja katselin jotain leffaa.. no se sipsikippo kaatui maahan keräsin ne tyynesti takaisin astiaan ja rupesin syömään niitä hyvällä omalla tunnolla. Yhtäkkiä suuhun tuli outo koostumus joka maistui hmm.. paskalta ja sitähän se oli |O Jos jotain positiivista, sipsejä en ole syönyt sen koommin.

Yhteistyössä