V
vieras
Vieras
Mitä mieltä niistä? Kannattaako 3,5 vuotiaalle hankkia? Lapsi juuri nyt hirmusen kiinnostunut kirjaimista ja numeroista.. Vai onko ihan turha ostos? Jos vaikka pukki toisi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä en oikein syty noille mut kai sen avulla voi tosiaan oppiakin jotain.. Meillä on muksut saaneet opetella oikeella koneella "kirjottamaan" ja "laskemaan" silloin kun kiinnostusta on ollut.. Pelien ja ihan vaan wordin avulla...![]()
tietty piirtämällä, lukemalla ja lautapelien avulla on opeteltu enemmän..
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä en oikein syty noille mut kai sen avulla voi tosiaan oppiakin jotain.. Meillä on muksut saaneet opetella oikeella koneella "kirjottamaan" ja "laskemaan" silloin kun kiinnostusta on ollut.. Pelien ja ihan vaan wordin avulla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 1:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä en oikein syty noille mut kai sen avulla voi tosiaan oppiakin jotain.. Meillä on muksut saaneet opetella oikeella koneella "kirjottamaan" ja "laskemaan" silloin kun kiinnostusta on ollut.. Pelien ja ihan vaan wordin avulla...![]()
tietsikka rasittaa silmiä!!!1
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Muistaakseni muumiläppäriä katsoin vuosi sitten ja minusta se oli tosi vaikea. Siellä oli sanoja, joihin piti laittaa puuttuva kirjain.... Lapsi oli tulloin yli 4 v, ei hankittu. Nyt voisikin, kun on 5,5 v ja esikoulua lähenee ja harmittelee itse, ettei osaa kirjoittaa eikä lukea.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma:Osaako kukaan sanoa onks ne kaikki vain suomenkielisiä? Meille tarvis sellainen joka olis ruotsinkielinen!
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kiinnostunut:Onko sitä muumiläppäriä vain se yksi versio? Entäs Rölli-läppäri? Onko teillä jollakin se? Viisivuotiaalle ajateltiin pukinkonttiin... Ovatko liian helppoja tuon ikäiselle?