Onko teidän miehillä raskausoireita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bebes

Jäsen
11.08.2004
916
0
16
Meillä ei minkäänlaisia oireita ole mutta olisi kiva kuulla onko jollakin muulla mies reagoinut raskauteen itsekin oireilemalla??
Juttuja olen joskus jostain lukenut että mieskin voi oireilla samalla tavalla kuin nainen tai jopa pahemmin...
Onko siis kenenkään miehellä näitä "oireita"?

Saa tästä kivan ketjun aikaan mitä saa hymyssä suin lukea ja vaikka kertoa omalle miehelle :)
Ja onhan se jotenkin suloista jos mieskin jotenkin oireilee!!
On ainakin kunnolla mukana odotuksessa :D

Joo on oire siis mies on alkanut syömään ihan hirveästi =) mutta ei se haittaa kun on alipainoinen. Sillä kun on tapana aina kun syö niin syö sitten kunnolla ja nyt kun minä napsin pahaaoloa pois pitääkseni koko ajan niin mieskin syö tosi usein.
Kaverin ukko lihoi samaa tahtia kun vaimonsakin ja yliaikaisena otin kuvan niiden mahoista vierekkäin, samaa kaliberia olivat :laugh:

Ei se ainakaan vielä noin oireile. Jostain luin että tuolla rv 33 tienoilla isäkin saattaa sen tehdä. Muuten se kyllä
jo oottelee vauvaa ja hypeltää vaunuja jne. Että koska pääsee niitä lykkimään ulos. :) Tuumasi että sitten hän tietää vauvan syntyneen kun vaunuun ilmaantuu joku, voi olla että tulee sen huomaamaan jo aijemmin :laugh:

Meilläki on jo ehtiny ilmaantua oireita miehellekin... :) Itse pahoinvoivana usein valitan, ettei mikään saa painaa mun mahaa, ku muuten alkaa oksettaa vielä enemmän. Nykyään sit ku painan pään vaikka miehen mahaa vasten, niin mies sanoo heti samallai ku mää: "älä paina mun mahaa, ku tulee oksennus.." :)
Myös mies on "villiintyny" jo tässä vaiheessa tekemään vauvaa varten hankintoja. Hän osti mm. vauvalle rattaat, turvaistuimen, syöttötuolin, sängyn ja suunnitellut jo valmiiksi, mistä muut kamat saadaan. Mä sit huolehdin tän vauvan vaatetuspuolen. ;) (siis viikkoja vasta 11..)

Yhteistyössä