Onko teidän mielestä kaikki VAUVAT super suloisia/kauniita aina? Entä julkkisten lapset/vauvat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veras

Vieras
Minun on pakko myöntää, ettei kaikki näkemäni vauvat ole söpöjä ja jotkut ehkä "omituisen"/ruman näköisin.
Julkisuuden henkilöistä, ainakin Johanna Rusanen vauva ei ole erikoisen suloinen vauva.

Riippumatta vanhempien ammatista, kaikki vauvat ei ole supersuloisia. Suloisia on kyllä suuri osa. Mun kummipoika on :heart: :heart: <- noin suloinen vauveli, oikein kunnon mummohurmuri. :)

Meillä ei ainakaan ollu kumpikaan lapsi ns.supersulonen. Ja mun mielestä oikeestaan kaikki on muutenki sellasia punasia ruttuturpia...

Menikö se niin että ruma pienenä nätti isona B)

Oliko täällä sitä sateenvarjo hymiötä ;)

1. Mä en ole nähnyt yhtään erityisen söpöä vastasyntynyttä vauvaa. Ne alkaa näyttää söpöiltä muutaman päivän-muutaman viikon päästä, jos alkaa.

2. Kaikki vauvat, tai jopa suurin osa, ei sittenkään näytä mainittavan söpöiltä. Ne näyttää...Noh, vauvoilta.

3. Kenekään ammatti, oma ulkonäkö, raha tai julkisuus ei tee lapsesta tai vauvasta yhtään sen söpömpää tai kauniimpaa.
Jotkut vaan on ja toiset ei. Kaikista näkemistäni vauvoista ja lapsista suurin osa näyttää ihan tavallisilta vauvoilta ja lapsilta. Ei silmiinpistävän rumia, ei myöskään häikäisevän kauniita tai söpöjä.

Tässä siis mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
1. Mä en ole nähnyt yhtään erityisen söpöä vastasyntynyttä vauvaa. Ne alkaa näyttää söpöiltä muutaman päivän-muutaman viikon päästä, jos alkaa.

2. Kaikki vauvat, tai jopa suurin osa, ei sittenkään näytä mainittavan söpöiltä. Ne näyttää...Noh, vauvoilta.

3. Kenekään ammatti, oma ulkonäkö, raha tai julkisuus ei tee lapsesta tai vauvasta yhtään sen söpömpää tai kauniimpaa.
Jotkut vaan on ja toiset ei. Kaikista näkemistäni vauvoista ja lapsista suurin osa näyttää ihan tavallisilta vauvoilta ja lapsilta. Ei silmiinpistävän rumia, ei myöskään häikäisevän kauniita tai söpöjä.

Tässä siis mun mielipide.

Peesi

Niin, jotain liikuttavaa ja herkkää on kaikissa vauvoissa. Mutta kieltämättä toiset ovat minun silmiini suloisempia kuin toiset. Toisaalta jokaisella on tässäkin oma makunsa, en välttämättä näe mitään ihmeellistä vauvassa jota kaikki muut ylistävät niin kovin. Ja toisaalta taas saatan nähdä aivan mielettömän suloisena lapsen joka toisen mielestä näyttää lähinnä iljettävältä. =)

Noin omista lapsista, meidän tyttö ei kyllä ollut mitenkään erityisen suloinen syntyessään, noin kun ensimmäisiä vauvakuvia juuri katselin... :ashamed:

Julkisuuden henkilöt otin tähän siksi, että he esittelevät lapsia julkisesti ja näitä käsittääkseni saa myös arvostella. Ei tässä ammattia haeta tai muuta varallisuutta.
Tuskin te minun naapurin Kaisan vauvaa tiedätte ja sen ulkonäköä :D Siksi otin julkkikset, että heidän vauvat ovat olleet esillä kaikkille ihmisille.