Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Liian pieni, mutta ihmeen pitkä kuitenkin Suomen rangaistukset muistaen...
Istuu tietty vaan 5 v :kieh:
Hautarauhan rikkominen; raiskasiko se ruumiin vai liittyykö tuo ruumiin dumppaamiseen? :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Liian pieni, mutta ihmeen pitkä kuitenkin Suomen rangaistukset muistaen...
Hautarauhan rikkominen; raiskasiko se ruumiin vai liittyykö tuo ruumiin dumppaamiseen? :|
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Liian pieni, mutta ihmeen pitkä kuitenkin Suomen rangaistukset muistaen...
Raiskasi
Ai sillä oli lapsiakinAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Liian pieni, mutta ihmeen pitkä kuitenkin Suomen rangaistukset muistaen...
Raiskasi
Hyi vittu :x :|
Ja tuonkin joku onnekas oli miehekseen ottanut & lapsia sen kanssa saanut|O
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Ai sillä oli lapsiakinSäälin heitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Ai sillä oli lapsiakinSäälin heitä
![]()
Mun mielestä oli. Näin muistaisin lukeneeni.
Ei sillä, että asialla olis varsinaista merkitystä, mutta mua jotenkin ällöttää kahta kauheammin kun ajattelen että tuollaisella oksetuksella on ollut (on ehkä yhä?) vaimo ja lapsi...miten se vaikuttaa niihin :|
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Ai sillä oli lapsiakinSäälin heitä
![]()
Mun mielestä oli. Näin muistaisin lukeneeni.
Ei sillä, että asialla olis varsinaista merkitystä, mutta mua jotenkin ällöttää kahta kauheammin kun ajattelen että tuollaisella oksetuksella on ollut (on ehkä yhä?) vaimo ja lapsi...miten se vaikuttaa niihin :|
Joo oli sillä. Muistaakseni alle vuoden ikäinen oli tuon tapauksen aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo oli sillä. Muistaakseni alle vuoden ikäinen oli tuon tapauksen aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Siis sehän sanoo luullensa, että nainen menetti vain tajuntansa. Eli ei tietoisesti harrastanut negrofiliaa.