Onko teidän yksvuotiaat näin mahdottomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsi on terve kun se leikkii :D
Ei vaan, lapset osaa olla erilaisia. Meillä tyttö nro 2 oli sellainen ettei mitään oikeasti tarvinnut siirtää pois, ei koskenut mihinkään, vain omiin leluihinsa ja jos meinasi jotain kiellettyä ottaa / tehdä, uskoi ensimmäisestä kiellosta. Mutta tyttö nro 1 olikin ihan toista maata... Kerran jos toisenkin ongittiin näkkileipää videoista :D

Meillä on kans aika termiitti tuo alle parivuotias ollut jo pitkään. Ei sentään kuitenkaan osaa johtoja laittaa seinään eikä pysty hellasuojusta avaamaan koska siinä on sellainen koukku joka kiinnitetään uunin kahvaan ja on jäykkä.

Sun pitää olla ovelampi, ette näytä kaikkia juttuja sen nähden ;) Meillä tuo kuopus on ainakin selvästi fiksumpi kuin aiemmat, katsoo tarkkaan miten jokin tehdään ja pitää itse yrittää perässä. Meillä on syöttötuolissa turvaremmit ja sen saa auki kyllä itse. Tosin nykyään kiipeää jo itse syöttötuoliin ja kiipeilee saunanlauteilla ja ties missä että saa koko ajan pelätä.

Joo, sama meininki täälläkin. Lapsi vain innostuu kielloista ja on tosi kovapäinen (niin kuin kyllä äitinsäkin). Yrittää uudelleen sen satatuhatta kertaa, mutta pitää vain jaksaa jankuttaa samaa asiaa ja ohjata tekemään jotain muuta. Hermo on menny useammin kuin kerran...

Yhteistyössä