Onko teillä aina joka talvi vatsatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Siis tuleeko joka ikinen vuosi ennemmin tai myöhemmin? Mulla ei 21.ikävuoteen mennessä ole koskaan ollut ja oksennuskerratkin voi laskea yhellä kädellä :whistle: Mietin vaan että oonko mä jotenkin outo vai onko mulla jotenkin erilainen vastustuskyky? :ashamed: Flunssat summuut tarttuu kyllä ihan ´normaalisti´.Tosin,kun tuo 2v alottaa hoidon niin katotaan sitten uudestaan :xmas: Hui ku pelottaa jo etukäteen :ashamed:

Onnea sinulle jos ei tartu et jää mistään paitsi. Voitko lainata vastustuskykyäsi tänne? Joo ei joka vuosi mut parin vuoden välein ja nyt kun on lapsi taudit kiertää useammin myös meissä aikuisissa.

Mulla ei ollut sitten lapsuuden jälkeen oksennustautia, kunnes esikoinen meni päiväkotiin ja sitten varmaan kolmena peräkkäisenä talvena käytiin koko perhe läpi oksennustauti. Nyt sitten taas ole muutamaan vuoteen ollut. Jos ei lasketa tuota kuopuksen odotusta, sekun oli yhtä oksennustautia koko raskaus :/ ;)

Meillä oli nyt viijme viikolla eka vatsatauti mikä on lasten aikana ollu...Esikoinen on 11v ja kuopus 8v.
8v. oli tiputuksessa sairaalassa viikonlopun.

Mulla on itellä ollu joskus tyyliin 3v viimeks..no,oon mä oksentanu kyl,kankkusessa mut vatsatautia ei oo ollu.

Kipeenäkää meillä ei pahemmin olla.Ei oo meillä koskaan ollu nääitä mitä on kouluissa liikkeellä.CVesirokko oli viime Toinen jouluna ja toinen uutenavuotena. sen jälkeen ei oo ollu ku jotain lämmönnousua ja nuhaa,mut ei voi flunssaks ees sannoo.Parilla päivällä pois koulusta on riittäny...

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Meillä oli nyt viijme viikolla eka vatsatauti mikä on lasten aikana ollu...Esikoinen on 11v ja kuopus 8v.
8v. oli tiputuksessa sairaalassa viikonlopun.

Mulla on itellä ollu joskus tyyliin 3v viimeks..no,oon mä oksentanu kyl,kankkusessa mut vatsatautia ei oo ollu.

Kipeenäkää meillä ei pahemmin olla.Ei oo meillä koskaan ollu nääitä mitä on kouluissa liikkeellä.CVesirokko oli viime Toinen jouluna ja toinen uutenavuotena. sen jälkeen ei oo ollu ku jotain lämmönnousua ja nuhaa,mut ei voi flunssaks ees sannoo.Parilla päivällä pois koulusta on riittäny...

Noin isot lapset ja noin rankka tauti, et joutuu tiputukseen - osanottoni! Mistä saivat ja tarttuko aikuisiin?

Toistaiseks ollaan vältytty. Poitsu aloitti syksyllä päiväkodissa, mutta ainakaan vielä ei oo vatsatautia tuonunt sieltä... ei edes vaikka asutaan Nokialla :whistle:

Meillä isäntä ei muista oksentaneensa koskaan ja lapsetkin ovat taudeilta säästyneet. Vanhempi on nyt 3,5 v. Mä olen tainnut oksentaa esikoisen synnytyksessä viimeks. Ja oksennustaudissa olin joskus 7 vuotta sitten. :)

Men oo ollu sellasissa taudeissa ku pentuna.. äljäkkeen kans molemmat tosi harvoin ollaan kipeitä. Saa nähdä miten nyt kun poika on kuviossa, että alkaako tuota joka talvi ravaamaan kilpaa paskalla jne :saint:

Meillä myös 3,5v. ja 5,5v. lapset ei oo IKINÄ sairastaneet vatsatautia. Ja esikoinenkin sairastanut sen viimeksi silloin, kun tuo meidän keskimmäinen oli vastasyntynyt...eli n.5,5v. sitten. Kaikkia muita tauteja varsinkin tänä talvena kyllä käydään läpi...Vesirokko tosin myös tuolla listalla, että ei tartu (paitsi esikoinen sairastanut pienenä ) vaikka on "haettu" sitä kaveriperheistä...

Muksuna olen sairastanut mahataudin eikä vielä lapsellakaan ole ollut (kop kop). Muksulla ikää 1v9kk joten uskon kyllä et tänä talvena se mahatauti meilleki tulee.

Meillä on olllut tänätalvena oikea oksennustautikierre... Itse juuri paranin kolmannesta oksennustaudista kuukauden sisään. Ja taas nuorempi lapsi ripuloi, hänellä jo tämä edellinen tauti oli, että saa nähdä milloin taas oksennetaan. Tuntuu, ettei tätä enää jaksa, kun koko ajan joku oksentaa. :$ :x :'(

Minulla ei ole ollut koskaan vatsatautia ja oksennustautia, ainoastaan raskausaikana olen oksentanut. Myöskään lapset eivät ole moisia sairastaneet vaikka tarhassa kiertää noita vähän väliä.

Yhteistyössä