Onko teillä joskus nukuttu liian myöhään,niin että koululaiset myöhästyneet koulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v iera s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v iera s

Vieras
Siis onko ihan kunnolla nukuttu joskus pommiin?

Mä oon kerran,tästä on jo vähän aikaa,lapset ovat vielä pieniä koululaisia ja olivat ihan paniikissa ja surullisia,kun myöhästyvät nyt koulusta,mun vikahan se oli,tuntui pahalta.

Selitin kyllä lapsille,että ei mitään hätää,jos koulusta joskus myöhästyy vahingon takia.

On.Kaks kertaa jopa!Toisella kerrala nukuttiin reilusti toista tuntia pommiin ja päätettiin vietää kotipäivä.Opettajille oltiin rehellisiä,ja opet oli tyytyväisiä rehellisyydestä,antoivat lasten läksyt ja seuraavana päivänä kouluun.

Kyllä, ennen joululomaa lapset lähti aika monesti nippanappa keriten kouluun ja pari kertaa herättiin just kun tunti olis alkanu. Meni silloin seuraavalle tunnille vasta. Ei noita hirveästi harmita, saivatpahan aiheesta syyttää mua :D ja nukkua pitempään :) Eka luokalla molemmat oli tosi tarkkoina että ovat ajoissa koulussa.

Meillä on 11v ollu koululaisia ja yhen kerran muistan et nukuttiin liian pitkään. Voi olla että pari muutakin krt mahtuu tuohon vuosien varrelle. Mutta ovat ehtineet ekalle tunnille sitte kun oon autolla käyny viemässä.
Vanhimmalla alko syksyllä ammattikoulu ja sieltä myöhästyny pari kertaa kun ei oo kunnolla tarkistanu herätystä. Laittanu sen herätyksen muttei tajunnu että on vaan tietylle päivälle tms. Mutta seki sit kerenny jo toiselle tunnille vaikka melk tunnin linja-auto matka onkin.

Ei ihan, mutta pari viikkoa ennen joulua heräsin 5 min ennen kuin koulutaksin piti tulla. Soitin heti taksille että älä tulekaan, vien itse. Sitten lapset vaatteisiin, lasilliset maitoa, ja sämpylät käteen ja autoon. Juuri ja juuri ehdittiin =)

Silloin kun muksu oli ala-asteella, niin muutaman kerran myöhästyi, kun itse nukuin pommiin kipeänä. Mutta mulla oli tosiaan kuumetta 39 astetta jne. Yläasteella on yhden kerran myöhästynyt, ja pari kertaa läheltä piti-tilanteita.

Yhteistyössä