Onko teillä kenelläkään miehenne kanssa n. 30cm pituus eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tappi

Vieras
Olen kiinnostunut miehestä, joka on minua 30cm pidempi. Olisimmekohan ihan mahdoton yhdistelmä? Katseleeko miehet edes näin paljon pienempiä naisia? Minulla ei ole aiempaa kokemusta noin isosta miehestä. Kaikki eksät ovat olleet maks 18cm pidempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on pituuseroa 35cm..:) Mies 195cm ja minä 160cm. Musta on ihanaa kun mies on niin pitkä, tuntee itsensä niin pieneksi ja siroksi sen rinnalla..:)

Muutkin siis ajattelee näin. :D

Näin minäkin ajattelisin. Mutta onko sitten tietyt, hmmm, käytännön asiat hankalia? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Meillä on pituuseroa 35cm..:) Mies 195cm ja minä 160cm. Musta on ihanaa kun mies on niin pitkä, tuntee itsensä niin pieneksi ja siroksi sen rinnalla..:)

Muutkin siis ajattelee näin. :D

Näin minäkin ajattelisin. Mutta onko sitten tietyt, hmmm, käytännön asiat hankalia? ;)

Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmia. :D Tai no.. :o portaat se kapuaa ärsyttävän nopeasti kun se pääsee astumaan portaiden yli. Mun on pakko astua jokaiselle. :(

Jos ajattelet pituuseroa parisuhteessa, niin aika heikolla pohjalla on rakkauselämä :)

No ei kun ajattelen vaan, että onko näin suuresta pituuserosta haittaa, että kannattaako mitään suhdetta edes ajatella. Tässä ollaan kuitenkin vasta vilkuiluasteella. :D

Meillä pituuseroa 25 cm. Ei oo "käytännön asiat" hankalia, hyvin se onnistuu. Ja miehestä on hyötyä kun pitää saada jotain ylähyllyltä :D

Siis meillä 28 cm pituuseroa, en näköjään osaa enää laskea.

Yhteistyössä