Onko teillä koskaan ikävä lapsuutta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu,sanotaanko näin että mullakin on ikävä niitä lapsuuden HYVIÄ aikoja.Niitä ei todella ollut kovin paljoa,mutta ne hyvät ajat on kultaakin kalliimmat ja voiku niitä olis saanut enemmän.Mut täytyy sanoa että myös oman lapseni vauvaikä,ne ihan ensimmäiset kuukaudet,kun pikkunen tuhisee sun rinnalla,eikä meillä ole kiire minnekään.Ne on korvaamattomia hetkiä.Sitäkin on todella ikävä..

Kyllä on, välillä... Vaikka ikää jo sen verran ettei "äidin kainaloon" enää ns. pitäisi ikävöidä, mutta silti.

Välillä ikävä sitä tunnetta ettei pidä kantaa vastuuta, ei murehtia, ei mitään -aikuisten juttuja-. Mutta enemmänkin ikävä niitä lapsuuden maisemia, mökkiä, kotia jne. Lauantai-iltoja kun tuoksui tuore pulla ja katseltiin saunan jälkeen napakymppiä...

Niin ja silloin, lapsena, talvella oli AINA lunta ja kesällä AINA kuuma;)

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Ei ole tippaakaan ikävä lapsuutta. Oma, itsenäinen elämä on ihanaa. Saa ite päättää ja tehdä omat valinnat. Parasta todellakin on lapsen syntymä. Mun elämä alkoi vasta silloin.

Peesaan tätä! :wave:

Mun lapsuus ei tainnut olla kovinkaan mukavaa aikaa...

Ei suinkaan. En pitänyt siitä, että asuimme kaukana kaikesta eikä kavereita ollut lähistöllä. En pitänyt siitä, että harrastukset vei kaiken aikani. En pitänyt siitä, että aina puhuttiin ettei ole rahaa. Mutta vaikka en kaipaa lapsuuttani niin ei se suinkaan huono ollut, ydinperhearkea ja juhlaakin, lumisia talvia ja pulkkamäkeä, lämpimiä kesiä ja uintireissuja. Mutta nyt on aika enemmänkin keskittyä oman lapseni lapsuuteen eikä haikailla muuta.

Ei ole ikävä. Olin koko peruskoulun koulu kiusattu. Pahinta kiusaaminen oli ala-asteen viidennellä ja kuudennella luokalla. Yläasteella kiusaaminen väheni kun pahin kiusaaja muutti muualle mutta jatkui kuitenkin ysi luokan loppuun. Viides ja kuudes luokkalaisena itkin iltaisin yksin kotona ollessani useasti.
Jenni.86

Yhteistyössä