Onko teillä mennyt viestit perille myyjälle Tori.fi:ssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen yrittänyt ostaa jo 3 kertaa tuotetta eri myyjiltä ihan lähiaikoina, mutta en ole ole saanut mitään vastausta. Myyjillä ei ole ollut puhelinnumeroa ilmoituksessa. Itse olen saanut kopion kuitenkin aina siitä ostokyselystäni. Onkohan vika palvelussa vai eikö myyjät vaan viitsi vastata ja roikottaa myydyn tuotteen edelleen Torissa?

Yritätkö tinkiä?
Itse myyn paljon torilla ja jos esim tulee viestiä "mä maksan 10e" kun olen laittanut tuotteen hinnaksi 25e niin turha odottaa vastausta. Hinta on siinä ilmoituksessa sen takia, että se on hinta, ei hintapyyntö.

Kyllä mä sen hinnan olisin ihan maksamassa, mitä pyydetään, jos myyjä edes vastaisi. Tylsää, kun ei tiedä, onko viesti mennyt perille vai ei :( Mä vastaan itse aina viesteihin, jos jotain olen myymässä ja poistan heti ilmot myynnin jälkeen. T.ap

Outoa, jos ei edes vastata. Onko ilmoitus kuitenkin vielä torilla nähtävissä?

Joskus kun olen laittanut myyjälle viestiä niin vastausta ei ole tullut, mutta ilmoitus on hävinnyt. Tästä olen päätellyt, että tavara on jo ostajansa löytänyt.

Torissa aikas usein viestit jäävät matkalle. Itse myyjänä vastaan ostokyselyihin joka kerta, mutta useamman kerran on käynyt niin, että vastausviestini ei olekaan mennyt kyselijälle perille. Tämä on selvinnyt, jos ostajalla on laittanut myös puhelinnumeronsa ja olen sitä kautta lopulta kysellyt.