Onko teillä ollut eri raskauksissa erilaiset alkuraskauden oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Epäilin hetken verran, että olisin raskaana, sillä rinnat on olleet turvoksissa normaalia enemmän. Olemme yrittäneet vauvaa muutaman kuukauden ajan.

Nyt on kp 28/26-29.
Pe aamuna tuli vähän vaaleanruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ja vatsaa on nipistellyt hieman koko päivän ajan, joten jaksa uskoa, että olisin raskaana kuitenkaan.

Olen ollut kerran aiemmin raskaana, mutta raskaus meni kesken rv. 5.
Silloin ei tullut mitään tuhruja, ja ainoa raskausoire oli, että rinnat olivat turvoksissa.

Voisinko kuitenkin olla raskaana...?

No se on fifty-sixty ;) miksi et tee testiä?

Itse olen ollut 6 kertaa raskaana (5 mennyt kesken) ja sen vain jotenkin TIETÄÄ kun on raskaana. Oireet on mulla ollut kyllä aika lailla samat kaikissa raskauksissa heti alusta asti. Pahoinvoinnin määrä on sitten myöhäisemmillä viikoilla hiukan vaihdellut raskauskohtaisesti.

[QUOTE="vieras";24645737]No se on fifty-sixty ;) miksi et tee testiä?

Itse olen ollut 6 kertaa raskaana (5 mennyt kesken) ja sen vain jotenkin TIETÄÄ kun on raskaana. Oireet on mulla ollut kyllä aika lailla samat kaikissa raskauksissa heti alusta asti. Pahoinvoinnin määrä on sitten myöhäisemmillä viikoilla hiukan vaihdellut raskauskohtaisesti.[/QUOTE]

Ehkä pitkitän asiaa, sillä en haluaisi pettyä, sillä vauva olisi hyvin toivottu.
En jaksa uskoa kuitenkaan, että olisin raskaana. Sunnuntaina ajatteli testata, jos ei hanat aukea ennen sitä.

Ap

No todellakin. Ekasta olin aivan SAIRAAN väsynyt, duunista suoraan kaaduin sohvalle, siitä nukkumaan jne.. Tokasta ei mitään, olin elämäni kunnossa, salillakin jaksoin käydä :)

Kaksi raskautta takana ja alkuraskaus molemmissa ihan erilainen. Ekassa raskaudessa oli kauhea väsymys ja rinnat oli tosi kipeä ja turvonneet. En muista että olisi muuta ollut. Toisessa raskaudessa ei kumpaakaan näistä, vain kauhea pahoinvointi.

Yhteistyössä