Onko teillä ollut hometaloa? Millä perusteilla saitte kaupanpurun?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentunut

Vieras
Siis jos olette kaupan purkaneet, ettekä alkaneet korjauttaan. Ja saitteko jotain korvauksia esim.pilalle menneistä huonekaluista, mahdollisista omatekemistänne remonteista, millä olette nostaneet talon arvoa?

Meillä on edessä ilmeisesti kaupanpurku, kun ostamamme talo olikin homeessa. Mietin vain niitä perusteita, et kuinka vahvoilla tässä oltais sitä kaupanpurkua lähdössä hakemaan.
Jos kertoisitte vähän miten teillä on asia mennyt...mm.remontin hinta kauppahinnasta(%), vahingon laajuus, onko sädesientä(vaikuttiko asiaan)..ym.
Jostain olen kuullut et sädesieni jo yksistään riittäisi kaupanpurkuun, vissiin aika mahdotonta poistaa sitä kokonaan.(?)
Kiitos tuhannesti.
 
Ainut ongelma kaupanpurkuun on jos olet hyväksynyt kauppakirjassa esitetyt ehdot ja siellä on pykäliä mitkä poistavat myyjän oikeudet vastata tuollaisista ongelmista jos on ollut tietämätön jne..

Eli kannattaa selvittää perusteellisesti voitteko edes purkaa kauppaa.

Kavereilla on tällä hetkellä talo maan tasalla ja velkaa 200 000 e , ei pystyneet kauppaam purkamaan ja talosta oli löytynyt joku vaarallinen homesieni ja talo julistettiin asumiskieltoon jne..
 

Yhteistyössä