M
Masentunut
Vieras
Siis jos olette kaupan purkaneet, ettekä alkaneet korjauttaan. Ja saitteko jotain korvauksia esim.pilalle menneistä huonekaluista, mahdollisista omatekemistänne remonteista, millä olette nostaneet talon arvoa?
Meillä on edessä ilmeisesti kaupanpurku, kun ostamamme talo olikin homeessa. Mietin vain niitä perusteita, et kuinka vahvoilla tässä oltais sitä kaupanpurkua lähdössä hakemaan.
Jos kertoisitte vähän miten teillä on asia mennyt...mm.remontin hinta kauppahinnasta(%), vahingon laajuus, onko sädesientä(vaikuttiko asiaan)..ym.
Jostain olen kuullut et sädesieni jo yksistään riittäisi kaupanpurkuun, vissiin aika mahdotonta poistaa sitä kokonaan.(?)
Kiitos tuhannesti.
Meillä on edessä ilmeisesti kaupanpurku, kun ostamamme talo olikin homeessa. Mietin vain niitä perusteita, et kuinka vahvoilla tässä oltais sitä kaupanpurkua lähdössä hakemaan.
Jos kertoisitte vähän miten teillä on asia mennyt...mm.remontin hinta kauppahinnasta(%), vahingon laajuus, onko sädesientä(vaikuttiko asiaan)..ym.
Jostain olen kuullut et sädesieni jo yksistään riittäisi kaupanpurkuun, vissiin aika mahdotonta poistaa sitä kokonaan.(?)
Kiitos tuhannesti.