Onko teillä ollut tapana juhlistaa jotenkin peruskoulusta pääsyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Muistaakseni omaani ei mitenkään kotona juhlittu, mutta siitä nyt on jo niin järkyttävän kauan, etten ehkä muista. Mutta onko teillä ollut tapana jotenkin juhlistaa nuoren peruskoulun päättämistä, vaikka kakkukahveilla, ravintolassa käymisellä tms.?

Enkä tarkoita mitään massiivisia juhlia lahjalistoineen ja kutsukortteineen päivineen :D

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
mie vedin kännit.

Pitääpä ehdottaa, vai vetäisikö äiti pojan puolesta? Mitäpä sitä ei lapsensa puolesta tekisi...

:laugh:

no joo.. pizzalla me käytiin koko porukka.:) Taisikin olla viimeinen kerta kun oli koko perhe koolla.

Minusta on kuva (yksi niistä harvoista teiniaikaisista valokuvista ) koululla päästötodistus kädessä, näytän tosi iloiselta, vaikka olin siihen aikaan aika happamen näköinen. Oikein näytän siltä, että elämä on edessä ja KAIKKI hyvin :)

viimevuonna järjestin pojan kavereille nyyttikestit. Meiltä tuli juomat ja jäätelöt. Samaa suunnittelin nytkin :) Koulu päättyy lauantaina nyyttärit olis tarkoitus pitää sunnuntaina. Laitoin viimeisellä viikolla kutsukortit mukaan pojalle koulunn pienen lorun kanssa. Poika jakoi ja moni vanhempi oli tyytyväinen ideaan.
Täällä nautittiin sitten sipsiä, viinirypäleitä, kolmioleipiä, pikkupizzoja, porkkanaa ja kurkkua + dippiä jne jne..

mä vedin kännit. eka oli kotona jotkut juhlan tapaiset ja siitä sitten kavereiden kanssa kaupungille. olin kamalassa kunnossa.... toivottavasti omat lapseni ei mene tätä rataa.

Kyllä mulle vnahemmat toivat ruususja,olivat siis seuraamassa todistustenjakoa.
Sitten kotiin kakkukahveille.Ihan oman perheen kesken.

Illalla sitten kavereiden kanssa kännit =)

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Kyllä mulle vnahemmat toivat ruususja,olivat siis seuraamassa todistustenjakoa.
Sitten kotiin kakkukahveille.Ihan oman perheen kesken.

Illalla sitten kavereiden kanssa kännit =)

Mulla just sama aikoinaan. Aateltiin nyt käydä tuolle esikoiselle viemässä ruusut. Samana iltana on perhejuhlat meillä. En usko että kännejä vetää (ei ole eläissään vetänyt) mutta eipähän sitä tiedä, ainakin kavereiden kanssa todennäköisesti menee jossain.

Me juhlittiin koko luokka yhdessä sinä iltana, vanhemmilta en muistaakseni saanut mitään erikoista. Meillä oli tapana, että isä osti aina mansikoita ja uuden Aku Ankan taskukirjan, kun koulut loppui, joten niillä varmaan mentiin. =)

Me varmaan sitten laitetaan oikein hyvää ruokaa ja ruusunkin poika saa :) Muistelin tuossa, että miten se oli kännien kanssa, kun itse pääsin peruskoulusta. Olin silloin kyllä jo alkoholia käyttänyt, mutten muista juhlittiinko koulunloppumista porukalla. Kuulostaa heti epäilyttävältä, ettei muista...

mä vedin kanssa kännit.
Mutta ei meillä juhlittu mitenkään, siis mua, siskolla oli samana päivänä yo-juhlat niin juhlittiin niitä. Mun vanhemmat ei edes ehtinyt kouluun kattoo todistustenjakoa just sen takia koska oli siskon yo-juhlat. Autoin sitten kotona, tarjoilijana :) ja lähdin sen jälkeen kavereiden kanssa vetää kännit. Ruusun sain opettajalta, kaikki sai.

Yhteistyössä