Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kauemmas muuttaminenkaan aina ole mikään autuaaksi tekevä ratkaisu ja maksaa yllättävän paljon aikaa myöten. Jos lähellä palveluja selviää yhdellä autolla ja vähillä ajokilometreillä (tai ilman autoa kokonaan), ei kaukana asuminen tule välttämättä kovin halvaksi, jos pitää olla kaksi autoa ja kulkea pitää monin kertainen määrä kilometrejä.
Usein tuntuu, että eniten rahapulaansa valittavat juuri ne, joilla on olosuhteiden pakosta 2 autoa ja ajokilometrejä tulee paljon, ja sen vuoksi autojen pitää olla vielä kohtuu hyviä. Harvemmin tuntuu kuulevan valitusta lähempänä palveluja asuvilta, jotka ovat karsineet pakolliset menot pieneksi. (Tai sitten syy on jossain muualla.)
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:anni, Tampereella asutaan. tietty vähä eri ku Hgin seutu mut kallista se meilläpäinkin...
Alkuperäinen kirjoittaja anni:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:anni, Tampereella asutaan. tietty vähä eri ku Hgin seutu mut kallista se meilläpäinkin...
Olen joskus miettinyt et Tampereen seutu on niitä ainoita seutuja jonne voisin muuttaa....Onko hinnat kuitenkin alemmat siellä? Tykkään Treen immeisistä ja asenteesta ja kaupunki nätti, voisin kuvittelevani perheeni sinne. Olen Helsingissä syntynyt ja se on sydäntä lähellä...
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ei yhtään. Mut sit kun meen töihin ni otetaan miehelle lasik-laina ja mulle hammaslaina. Ainaki, ehkä yks turhempiki laina lisäks![]()
![]()