Onko teillä paljon ystäviä/perhetuttuja kenen kanssa vietätte aikaa ja teette kaikkea mukavaa?

Moision Musta Enkeli

Aktiivinen jäsen
20.03.2007
1 602
0
36
Mä mietin että meillä ei oo yhtään !(jos ei miehen veljiä perh.lasketa) Mulla ei oo oikeesti edes yhtään ystävää täälä missä asutaan :o Yks ainoa kaveri kenen kans viestitellään :/ Joskus kaipais ihan vaan juttu seuraa tai kun tutustus johki perheeseen kellä kans lapsia ja vois aina väliin yhdes tehdä jotain kivaa. Mesekamuja kyllä on ja puolituttuja ,mutta siihen se jää :( (SORRY valitus)

Meillä ei ole yhtäkään läheistä tuttavaperhettä, on oikeastaan vaan miehen kavereita ja sitten on mun kavereita, jotka ovat lapsettomia toistaiseksi.
Tosin mun paras ystäväni muutti keväällä tänne Hämeeseen, että nyt tulee onneksi nähtyä usein. :)

ennen lapsia oli paljonkin mutta yhteyden pito ajan sekä kiinnostus kohteiden vuoksi vähentynyt. pikku hiljaa tulee uusia pariskuntia. ihmettelen että mikä ihmisille tulee kun toinen saa lapsen ni sit unohdetaan. hädässä se ystävä tunnetaan ja myös perheellisten ystävänä. kaikki ei ymmärrä lapsien menoa eivätkä siks jaksa katsella.

meilläkään ei oo ketään, ei ees veljen perhettä, niinkun jollain tuolla edellä, tehdään aina keskenämme, joka on kylllä ihan mukavaa, mut välillä kaipais joitain muitakin juttuseuraksi

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:
ennen lapsia oli paljonkin mutta yhteyden pito ajan sekä kiinnostus kohteiden vuoksi vähentynyt. pikku hiljaa tulee uusia pariskuntia. ihmettelen että mikä ihmisille tulee kun toinen saa lapsen ni sit unohdetaan. hädässä se ystävä tunnetaan ja myös perheellisten ystävänä. kaikki ei ymmärrä lapsien menoa eivätkä siks jaksa katsella.

Niinhän se yleensä on ,mun entine paras ystävä *unohti* kummasti meidät ku sain toisen lapsen,alko valehtelemaan , ei vastannu viesteihin eikä edes ikinä kysy miten kummilapsi voi
:/ Harmittaa,on kiva jakaa ilot ja surut jonku ihmisen kans mihin voi 100% luottaa (oma mies kyllä sellanen) mutta kaipaan naispuolista ystävää, ei nuo miehetkän kaikkea ymmärrä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:

Niinhän se yleensä on ,mun entine paras ystävä *unohti* kummasti meidät ku sain toisen lapsen,alko valehtelemaan , ei vastannu viesteihin eikä edes ikinä kysy miten kummilapsi voi
:/ Harmittaa,on kiva jakaa ilot ja surut jonku ihmisen kans mihin voi 100% luottaa (oma mies kyllä sellanen) mutta kaipaan naispuolista ystävää, ei nuo miehetkän kaikkea ymmärrä :D

meillä likan kummitäti oli niin innostunu tulee kummiks mut nyt on jo pari vuotta menny ettei käy ku juhannuksena ja jouluna. sukulaiset asuvat mein naapurissa. tytöst varmaan mukavaa katsoa ku kummitäti menee naapuriin mut ei sit tule käymään. mä olen tyytyväinen et mieheni sentään hoitaa lapsia kun haluan lähteä jossain käymään. mut tuntuu vaikeelta lähtee minnekään ku välil tuntuu et tuppaa liikaa kylään. paljon helpompaa soittaa siskol ja poiketa kahvil ku mennä toisten nurkkiin. olen aina ollu tosi sosiaalinen mut elämä koulinu sen verta et välil huomaan olevani aika varpailla.

Meidän ystäväpiiri nurisee siitä että olemme niin menevää sorttia että meitä ei kuulemma koskaan kotona näy, omasta mielestämme me kyllä ollaan kotonakin mutta kun kumpikin käy vuorotyössä niin voihan se hieman näyttää siltä että ei olla koskaan kotona ainakaan yhtäaikaa...Tästä johtuen ystäväpiirimme kanssa ei juurikaan vietetä aikaa :(

meillä on tiivis ystäväpiiri, joskus on ihan "varattava" aikaa omalle perheelle.
juuri tänään lähti perhe joka oli luonamme viikon, kävimme yhdessä vuokramökkireissun ja ukot kalasteli, naiset shoppaili ja yhdessä tehtiin ruokaa, pelaitiin lasten kanssa jne. kivaa oli!

On muutama sellainen tuttavaperhe. Lähimmät asuvat naapurissa. =) Harva se ilta jompikumpi meistä heillä kylässä kun lapset nukkuu.Ja yhdessä toki myös käydään usein. Pelataan trivial pursuitia, otetaan viiniä, kuunnellaan musaa ja jutellaan. Tietty kun lapset mukana niin ei voi viiniä ottaa, mutta kun erikseen käydään niin kyllä nuo ukot kaljaa ottavat välillä :)

Yhteistyössä