Onko teillä pitäneet rakenne ultra veikkaukset tytöstä/pojasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nunnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nunnu"

Vieras
Mulla on entuudestaan 1 poika ja kyllä minäkin maallikkona löysin kuvasta pippulin ja kulkuset.

Nyt kävin pe rakenne ultrassa rv 20+5 ja sanottiin vaan että "kyllä tässä enemmän tyttöä on kuin poikaa" kävi kattelemassa sitä haaraväliä 3x mutta sano että aika huonossa asennossa on.

Uskaltasko näin varovaisella lupauksella ostaa tytön vaatetta?

Minä vuonna teillä ultrattu? mitä sanottu ja onko pitänyt paikkansa?

Kun millais se meni että tyttö voi helposti muuttua pojaksi mutta poika ei tytöksi.

ekalla ainakin piti paikkansa, vaikka tyttö oli ultrassa jalat ristissä ja kädet siinä edessä. Tällä toisellakin kerralla oli sama ultraaja, ja taas sanoi, että kyllä siellä tyttö vaan on. Noo... sen näkee sit parin viikon päästä pitikö paikkansa :D

Ei kai tässä auta itelläkään muuta kuin odottaa.

Pojasta kun tiesi että kyllä se poika on niin uskalsi puhua pojasta ja kutsuttiin poikaa jo raskausaika sen omalla tulevalla nimellä.

Nyt vaan kun itellekkin jäi vähän epävarma olo että olisiko kuitenkaan niin ei uskalla oikein aatella nimenä on vaan tylsä masukki kutsuma nimi ,eikä tuota vaatetta uskalla ostaa ( no ehkä minä pari mekkoa voin ostaa jos kirppiksellä tulee vastaan) nimiä mietitään edelleen tytölle pojan nimi on valmiina.
jotenkin itellä on tunne että saisin toisen pojan.

Meillä rakenneultrassa ultraaja sanoi että ihan selvä tapaus, että poika olisi tulossa kun niin innokkaana näytti haaraväliä. Poikahan sieltä tuli :)

Eihän niihin 100% voi luottaa. Tiedän montakin tapausta missä ultraveikkaus on mennyt väärin. Tytöt on muuttuneet pojiksi ja pojat tytöiksi.

Tuossa sun tapauksessa en uskaltaisi luottaa tyttölupaukseen jos on ollut huono asento ja sanotaan että enemmän näyttäisi tytöltä.

Yhteistyössä