M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On monta. En ole kade.
no nyt menee vähän vierestä, olen itsekin kaunis, mut ystävät on vielä kauniimpia, niin ja mikä olikaan se kysymys?
Mutta sä et ookaa ruma.
Ei se kyllä niin ole, että jos olet oikeasti ruma, olisit kateellinen. Rumuus ja kateus kyllä kulje käsikädessä. Kateus on.. ainakin osittain itsetunnon heikkoutta.
Sanotaanpa nyt vaikka, että olen surkea piirtämään. Ihailen heitä, jotka ovat siinä hyviä, mutta en ole kateellinen.
Minulla ei myöskään ole unelmakroppa. Ihailen treenattuja vartaloita, mutta en ole kateellinen.
Oikeastaan en ole ikinä ollut kateellinen kenellekään juurikaan mistään.
Asiaa kirjootat. Mäkin ihaalen ihmisiä monista eri syistä enkä tajua miks pitääs olla kateellinen heille. Kyllä mä voin pientä kateutta tuntia joskus, mutta en mä jaksa tuollaasille tunteille uhrata pahemmin aikaa.
Muoks. enkä mä siis vastatessani Bootylle tarkoottanu sitä, että ruma olis automaattisesti kateellinen. Ei kateus katto ulkoosia ominaisuuksia vaan yhtälailla kaunis voi olla jollekki ihmiselle kateellinen.
En mä oikeestaan sitä luullutkaan, takerruin siihen kun alunperinkin koko kysymyksessä harmitti tuo "ruma".
Tajusin, että halusit kertoa Bootylle ettei hän ole ruma. Olen samaa mieltä =)
Mä olen miettinyt, että onkohan se myytti, että kauneus ja äly eivät viihdy samassa päässä? Mene ja tiedä.