Onko teillä rumilla naisilla kaunista naista hyvänä ystävänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mukula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekö olet näin havainnoinut, vai mihin perustat väitteesi?

Mä taas olen huomannut, että usein kauniiden ihmisten ympärillä on muita kauniita.
Näkee paljon esimerkiksi nuoria naisporukoita, jotka ovat kaikki suhteellisen hyvännäköisiä.
Enkä itseasiassa tiedä/tunne ketään, jolla olisi joku "bestis" ja vieläpä ihan eri "tasoinen" kuin henkilö itse.

Perustuu omiin havaintoihini ja yleistietoon. Oma exäni oli tuollainen. Kaikki hänen ystävänsä sinä 30 vuoden aikana kun olin hänen kanssaan, olivat sieltä rumemmasta päästä.

[QUOTE="mies";28197805]Perustuu omiin havaintoihini ja yleistietoon. Oma exäni oli tuollainen. Kaikki hänen ystävänsä sinä 30 vuoden aikana kun olin hänen kanssaan, olivat sieltä rumemmasta päästä.[/QUOTE]

No joo, tapahtuuhan tuota varmasti, mutta ei tuo yleistä ole.
Tai sitten vain liikun omituisissa piireissä ja huomaan vain tietyt asiat.

Onko teillä rumilla naisilla kaunista naista hyvänä ystävänä?
Oletko kateellinen ystävällesi?

Ootko sä aapee itse se "ruma". Tää on ehkä vähän klisee mutta kaikki ihmiset on jollain tavalla kauniita. Mä esim bi seksuaalina oon saanut kommenttia että kyllä sä saisit paremmankin naisen. Vaikka puhuttais vaan ulkoisista avuista niin maailma on täynnä ihmisiä jotka ei omaa tiimalasi vartaloa, ovat ylipainoisia ja kasvoista kaukana nykyisistä vääristyneistä kauneusihanteista mutta mulle ne on ollut äärimmäisen seksikkätä. Lisäksi on vielä se sisäimen kauneus, itsevarmuus ja miten sen kroppansa kantaa. Jos naisesta näkee ulospäin että pitää itseänsä seksikkäänä niin se vetoaa muhun vaikka ulkonäkö olis mitä vaan. Ja itse kysymykseen, aikoineen ehkä olin kateellinen mutta nykyään osaan arvostaa itseäni tällaisena.

Yhteistyössä