Onko teillä siivouspäivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Meillä ei ole, kun mies ei suostu. On sitä mieltä että ei sitä siltikään jaksa siivota vaikka joku päivä olisikin.. Mies siis suuttuu vaikka vaan ehdotankin tollaista päivää. Mä haluisin että meillä olisi joku määrätty päivä, jolloin siivottaisiin. Mä voisin vaikka yksin siivota koko kämpän jos mies vaan suostuisi tiettynä päivänä viikosta viemään vauvan pois mun jaloista.. Mutta ei niin ei.. En pysty oikein vauvan kanssa siivoomaan, kun se vaatii koko ajan huomiota.

ei ole koskaan ollu eikä tuu. ei sovi luovien ihmisten pirtan semmonen. miksi siivous ei vauvan kanssa onnistu? meillä mieski saattaa imuroida pienin (2kk) kainalossa. nytkin se tyhjentää tiskikonetta 1,5 veen kaa. miten ne lapset oppii siivoamaantai mitään kotihommia, jos eivät ole mukana pienestä asti?

Ei ole eikä tule.

Eikö se isä voi hetkeä vauvaa viihdyttää tai vaihtoehtoisesti itse siivota? Tai jos olet valinnut ettei nuo onnistu, niin siivoa sillon kun vauva nukkuu.

Miten usein te siivootte, joilla ei siivouspäivää ole?

Mä yritän siivota aina kun vauvalta ennätän, mutta joskus voi mennä monta viikkoa ennen kuin pääsen imuroimaan.. V*ituttaa kun hukutaan paskaan eikä miestä edes haittaa..

Siivoan aina kun tulee sellainen olo että nyt lähtee imuri laulamaan, mutta varsinaista siivouspäivää meillä ei ole. Joskus siivosin aina perjantaina ... Nyt tuntuu että aina saisi olla harjanvarressa... :kieh: Meillä tosin enemmän lapsiakin kuin silloin joskus muinoin. ;)

yritetään koko ajan pitää yllä järjestystä sen verran ettei tartte pitää erityisiä siivouspäiviä. Tai tietty joskus siivoo paremmin sit oikeen, mutta se ei ole niin stressaavaa kun on jo homman alkaessa suht siistiä

Torstaina siivottiin kun oltiin vielä lapsettomia, nytkin se on se imurointipäivä (mistä osaan jo hienosti luistella)ja muuten siivoillaan kun ehditään. Entisestä siivousfriikistä on tullut aika
joustava enkä enää raivoa jos joku paikka on rempallaan. Aikansa kutakin ja lasten ruoat, puhtaat vaatteet yms. ovat työpäivinä tärkeämpi asia kuin siivous.

No siis vauva nukkuu 0,5 h päikkärit pari kertaa päivässä, enkä ehdi siinä ajassa siivota kämppää. Vaunulenkillä nukkuu pidempään, mutta en voi olla vaunulenkillä ja imuroida kotona yhtä aikaa. Mies ei oikeen tee kumpaakaan :(.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten usein te siivootte, joilla ei siivouspäivää ole?

Mä yritän siivota aina kun vauvalta ennätän, mutta joskus voi mennä monta viikkoa ennen kuin pääsen imuroimaan.. V*ituttaa kun hukutaan paskaan eikä miestä edes haittaa..

siis vauva? Yksi pieni vauva? Eikö se nuku ikinä?

No siis vauva nukkuu 0,5 h päikkärit pari kertaa päivässä, enkä ehdi siinä ajassa siivota kämppää. Vaunulenkillä nukkuu pidempään, mutta en voi olla vaunulenkillä ja imuroida kotona yhtä aikaa. Mies ei oikeen tee kumpaakaan :(.

haloo. mies imuroimaan. ja miksi et voi imuroida ku vauva hereillä? minkä ikänen? aika kummaa minusta, jos ei voi normi kotihommia tehä vauvan kaa...

Siis jos saisin edes kerran tässä elämässä vaikka koko päivän aikaa siivota kämpän, niin kyllä sitten helposti tekisi pikasiivouksia vauvan kanssa. Mutta tällä hetkellä kämppä on niin sotkuinen että sellainen pikasiivous ei auta mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
ap. miksi et voi vauvan kanssa imuroida?

koska vauva huutaa jos en ole joka sekunti sen vieressä.

onko se sairas? vai totutettu?

ÖÖÖ, ilmeisesti luonteeltaan tollanen. tai kai oon sen kohdussa tollaseksi totuttanut, kun on ollut sellainen laitokselta asti.

Mä oon paska äiti ja vaimo, tiedän :(((

Siis jos saisin edes kerran tässä elämässä vaikka koko päivän aikaa siivota kämpän, niin kyllä sitten helposti tekisi pikasiivouksia vauvan kanssa. Mutta tällä hetkellä kämppä on niin sotkuinen että sellainen pikasiivous ei auta mitään..

monasti tilanne näyttää pahemmalta kuin on. Todellisuudessa vartissa ehdit jo keräämään tiskit, noukkimaan vaatteet lattialta, pistämään pesukoneen päälle ja pyyhkimään pöydän.

Yhteistyössä