Onko teillä tuttavapiirissä himosiivoojia?! Mulla on ja en voi ymmärtää, mitä järkeä on puunata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään kestä himohinkkaajia. Eräs tuttavani äiti alkoi aina perjantaisin kauhean jynssäyksen, siivosi töistä tultuaan iltaan asti. Koko ajan valitti ja marmatti. Hinkkasi hammasharjalla nurkatkin. Suihkussa kun käytiin, piti aina muistaa kuivata mikorkuituliinalla hanat ettei niihin tulisi läikkiä kun vesi kuivuu niihin :D ... itse en harrasta tämmöstä marttyyriysleikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mäkään kestä himohinkkaajia. Eräs tuttavani äiti alkoi aina perjantaisin kauhean jynssäyksen, siivosi töistä tultuaan iltaan asti. Koko ajan valitti ja marmatti. Hinkkasi hammasharjalla nurkatkin. Suihkussa kun käytiin, piti aina muistaa kuivata mikorkuituliinalla hanat ettei niihin tulisi läikkiä kun vesi kuivuu niihin :D ... itse en harrasta tämmöstä marttyyriysleikkiä.

Heh heh ;D

Minun on yksi sukulainen tällänen siivooja, tosin sillä on aina aivan julmetun siistiä ja puhdasta, yksin asuva nainen kun on, ei kauheasti tule silleen sotkua. Silti se kiillottelee koko aika hanoja ja tasoja ja kerran viikossa pesee asuntonsa lattiasta kattoon.

Mitä mä sit ajattelen semmosesta, no, minusta se on hieman turhaa ja matotkin siinä jo kuluu, kun niitä koko aika tamppaa. Mutta omatpahan ovat mattonsa :D

Mä en myöskään voi sietää epäsiisteyttä. Imuroin kaksi kertaa päivässä ja pyyhin pölyt päivittäin. Moppaan jokatoinen päivä. Nyt mun tekis mieli oksentaa. En ole viikkoon pyyhkinyt lattioita, koska päätin etten hankaa niitä ennenkun uudet huonekalut tulee ja saan vanhat ulos ja saan pestyä kunnolla listat ja kaikki :x
Hyvin mulla jää aikaa ulkoilla, palstailla, leikkiä jne. Pitää vaan osata organisoida :whistle:
Ja ei joka yö tartte nukkua yli kuutta tuntia :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Onko ylihygieenisyydessä enää järkeä...??? Esim. moppaaminen jokatoinen päivä on ihan älytöntä!!!

Meillä menee siivoojalta 3.5h imuroida ja mopata + pestä kylppärit&vessat. Tohon sitten se toinen imurointikerta ja pölyjen pyyhintä päälle (jota siivooja ei siis meillä tee). Kyllä siinä menisi helvetillisesti aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, myös minun himohinkkaajaäitini rutiineihin kuului tuo marmatus. Edelleen kuulemme monta kertaa vuodessa, miten hän on ahkeroinut ja pessyt kaikki ikkunat.

Karrikoidusti: "Olen nyt pessyt vessan ja se oli ruokottoman näköinen! Enää ette paskanna siellä!" :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
l..koko ajan pitää suorittaa. Sitten ollaan kamalan väsyneitä...

No se on just toi. Pitää suorittaa. Ja luultavasti taustalla on jotain, jonka vuoksi on turvallisinta paeta suorittamiseen ja marttyyrin viitan alle ja keskittyä touhuamaan kokoajan jotain, ettei tarvi kohdata todellisuutta.

Yhteistyössä