Onko teillä ultrassa sanottu sukupuoli pitänyt paikkaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Eilen oli rakenneultra, mies kysyi sukupuolta. Kätilö selosti ja näytti pepun ja haarovälin sekä sanoi että napanuora tuossa menee eikä muita ulokkeita ainakaan näe. Tuon suorenpaan ei sanonut, joten olisikohan sieltä sitten tyttö tulossa?

Kahdesta edellisestä (poikia) emme ole sukupuolta halunneet tietää.

tuisku + tyttökö 20+6

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:53 vieras kirjoitti:
vähän sellainen olo jäänyt susta ja sun jutuista että oikein tyttöä yritätte saada kun 2 poikaa jo on.
tytön toivossa lapsia teette vai? :o

No just joo. Nettimaailmassahan sä osaat tietysti antaa heti oikeen luonnekuvan ihmisestä kuin ihmisestä ja tiedät heti sanoa heidän valinnoista ja syistä... hoh hoi \|O

Ja olisko nyt niin väärin jos tyttölasta toivoo. Itelle tulossa toinen tyttö. Meän lapsi luku jää tähän (luultavasti), ja ollaan valtavan onnellisia näin, mutta kyllä mä ymmärrän jos joku sanoo kahden tytön jälkeen haluavan kokeilla sitä poikaakin. Jokainen kun kuitenkin tietää asiassa olevan 50-50 mahikset ja on varmasti varautunut siihenkin, että voi tulla se kolmas poika tai tyttö. Mikä sekin on aivan ihana vaihtoehto heille. TUskin heidän lapsitoiveensa kuitenkaan pelkästään sukupuoleen on sidottu.

Tuiskun kysymykseen vastaisin, että meillä on sukupuoli pitänyt molemmilla kerroilla paikkaansa. No, siis kakkonen on vielä massussa mutta mahikset, että olis väärin arvattu, on aika pienet, olemattomat. Meillä kun on ultrattu ja paljon ja joka kerta 4d ultra. Olisi se jo ilmi käynyt, jos olis virhe sukupuoliarviossa. Mutta koska teillä tehty yksi arvio ja napanuora ollut edessä, en luottaisi liikaa tuohon diangnosiin. Myös esikon kohdalla ultrattiin usein (asutaan ulkomailla ja täällä tällainen tapa, seurataan tarkkaan lapsiveden määrää, lapsen kasvua, napanuoraa - ettei kaulan ympärillä jne). Suomessa ultrataan vähän ja sen vuoksi virhemarginaali sukupuoliasiassa on isompi kuin monissa muissa maissa.

\
vähän sellainen olo jäänyt susta ja sun jutuista että oikein tyttöä yritätte saada kun 2 poikaa jo on.

Saahan sitä ihminen toivoa vaikka arpapeliä se onkin kumpi tulee. Niin sitä itsekin toivon tämän neljännen olevan tyttö ja ultrat sellaista lupailivatkin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:44 tuisku77 kirjoitti:
Eilen oli rakenneultra, mies kysyi sukupuolta. Kätilö selosti ja näytti pepun ja haarovälin sekä sanoi että napanuora tuossa menee eikä muita ulokkeita ainakaan näe. Tuon suorenpaan ei sanonut, joten olisikohan sieltä sitten tyttö tulossa?

Kahdesta edellisestä (poikia) emme ole sukupuolta halunneet tietää.

tuisku + tyttökö 20+6

No joillakin pitää paikkaansa joillakin..se kun ei ole 100 varma. ja minulla on pitänyt paikkaansa,mutta se ei tarkota että sullakin pitäisi.Huomaa kyllä että tyttöä epätoivoisesti toivot :headwall:

kaikista kolmesta tytöstä veikkasivat oikein, sanoivat että 70% tyttöjä. nyt ootan neljättä ja ultrassa sanoivat lapsen olevan 99% poika. saas nähä. noi ultrat on olleet ihan 2D ultria kaikki. =)

Yhdyn edelliseen. Kahden pojan jälkeen jossakin sisimmässä kyllä elelee tyttötoive... Ikinä ei kuitenkaan olla lapsia, saati sitten tyttöjä tai poikia tietoisesti tehtailtu, ja oli lapsi mikä tahansa, hän on juuri se meille oikein lapsi maailmassa.

eiköhän jokaisella ole oma toivomuksensa kumpi on, mutta yhtä rakas se on ja pääasia, että olisi terve!! meille luvattiin tyttöä ja 4d-ultrassakin sanoivat, että tyttö olisi tulossa...saa nähä miten käy! vaikka olisikin poika niin yhtä paljon hänät rakastankin vaikka tyttöä olen toivonut meidän esikoisestamme.

\

Meillä odotellaan toista tyttöä nyt ja tehdään lapsia niin kauan että poikakin tulisi.

Häiritseekö se sinua?

Yllätys yllätys se oli taas SE vieras jolle vastasin

:whistle:

Mulla on kaksi lasta ja kolmatta odotan,kaikista oon kysynyt ultrassa että kumpi on ja noista kahesta on pitänyt paikkansa.Kolmas on arvoitus mutta tyttö pitäis olla(siihen luotan siis) :D Eikä kenelläkään mun tutulla oo menny nuo pieleen että aina on paikkansa pitänyt "veikkaukset".Joten miksenpä minä nyt tähän uskoisi? :D Niin joo ja sille joka kritisoi sitä kun joku toivoi tyttöä.NIIN TOIVOIN MINÄKIN :laugh: Menikö suu nyt mutkalle? :D

Kaksi lasta, ja molemmilla kerroilla kysyimme uteliaisuuttamme sukupuolta. Lääkäri arveli kumpaakin tytöksi, ja ihan oikeassa oli. Ystävälleni tosin sattui niin, että hänelle sanottiin pojan olevan tulossa, mutta niin vaan kävi, että tyttö tuli. Hänen tapauksessaan oli jotenkin hassua se, että ko. ihminen arveli itse odottavansa tyttöä eikä ollut ostanut ainoatakaan sinistä vaatetta odotusaikana :)

Kaksi lasta, ja molemmilla kerroilla kysyimme uteliaisuuttamme sukupuolta. Lääkäri arveli kumpaakin tytöksi, ja ihan oikeassa oli. Ystävälleni tosin sattui niin, että hänelle sanottiin pojan olevan tulossa, mutta niin vaan kävi, että tyttö tuli. Hänen tapauksessaan oli jotenkin hassua se, että ko. ihminen arveli itse odottavansa tyttöä eikä ollut ostanut ainoatakaan sinistä vaatetta odotusaikana..

Mun luokkakaveri sai pariviikkoa sitten vauvan. Ultrissa oli tyttöä lupailtu, mutta poikahan sieltä tuli. Että ei niihin ole todellakaan 100% luottamista.

saakai sitä ihminen toivoa että kumpi tulee, varsinkin jos toista sukupuolta on jo ennestään. Ei se tarkoita sitä että jos tulija onki ntoista sukupuolta etteikö sitä rakastaisi ihan yhtä paljon ja aivan yhtä iloinen hänen syntymästään olisi. itse odotan esikoista ja alussa oli poikaolo ja hieman toivinkin tulijan olevan poika. Mutta niinkuin kaikki varmaan ajattelee, niin pääasia että lapsi on terve, olipa sillä jalkovälissä mitkä vehkeet tahansa.

Mulla veikattiin raskauden aikana muutamassa eri ultrassa että tyttö on, mutta viimesessä ultrassa sitten muuttuikin poijaksi ja loppujen lopuks poika sieltä sitten tuli :heart:

vieraalle tiedoksi että haluamme lapsia heidän itsensä vuoksi, emme sukupuolen vuoksi, en varmaan ole ainoa raskaana oleva joka miettii, pohtii ja pähkäilee mikäköhän tuolta on tulossa... ;)

P.S. Minä taisin salaa toivoa poikaa kuitenkin... (hih)

Saa kai sitä toivoa, hitsiäkö se kenellekään muulle kuuluu!? Kyllä voin sanoa, että esikoisestamme toivoin salaa (tai no oliko edes salaa) mieheni kanssa tyttöä, mutta ihan selvät pallit ja pippeli siellä ultrassa näkyi. Hieno homma, rakastan tulevaa poikaani mutta ei se estä haaveilemasta seuraavasta, prinsessasta!! :kieh:

Yhteistyössä