Onko teillä vessassa esillä purkit ja putelit, hiuslenkit ja tamponit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ehkä olen vähän anaali, mutta en todellakaan voisi pitää vessassa esillä kaikkia erilaisia voiteita, hajuvesiä, kasvopyyhkeitä, hiuslenksuja, huulipunia, puhumattakaan siteistä tai tamponeista. Meillä kaikki intiimi ja henkilökohtainen on kaappien takana piilossa. Ainoastaan shampoo, hoitoaine ja pesuaine ovat käytännön syistä suihkun vieressä korissa. Jotenkin ällöttää ne pölyä keräävät avovaunut täynnä roinaa, joista voi sit täysistunnon aikana tehdä päätelmiä rouvan ihotyypistä, kuukautisten runsaudesta ja hiustenlähdön määrästä :x

Meillä on 2 erillistä wc:tä ja molemmissa ovat kaapit tavaroiden säilytystä varten.
Itseäni inhottaa myös se, että "kakkosvessa" on kylppärin yhteydessä :x

jotain on esillä ja jotain ei

kauniit hajuvesipullot ovat hyllyillä, mutta sellaisia kaameita korivaunuja meillä ei ole eikä tule
tamppoonit ja siteet jne. ovat kyllä kaapissa, eivät sen takan niinkuin teillä :D

[QUOTE="jebou";22616805]jotain on esillä ja jotain ei

kauniit hajuvesipullot ovat hyllyillä, mutta sellaisia kaameita korivaunuja meillä ei ole eikä tule
tamppoonit ja siteet jne. ovat kyllä kaapissa, eivät sen takan niinkuin teillä :D[/QUOTE]

:laugh:

On esillä avovaunuhässäkässä...tää on mun koti ja jos mä haluan et ne kamat on levällään ja helposti otettavissa, se on mun oikeus, vieraat paskokoot sit vaik shellillä tullessaan...näin "kärjistetysti" eri asia jos on juhlat ja vieraat kutsumalla kutsut, tuskin siellä avohyllykössä mitään intiimitavaroita on..

Ovat esillä. Tosin, ilmoita ajoissa ennen kuin tuut kylään niin voin kuljettaa sen kärryn suihkuverhon taakse sua häiritsemästä. Itse olen hukassa kaappivessoissa, joista ei löydä veskipaprua, kun se loppuu, puhumattakaan, että roskista olisi tarjolla.

Mun menkkasuojat ovat laatikossa. Muutoin aikalailla esillä roina kun ei tossa vessassa oo juuri tilaa eikä aleta remppaamaan ennenkun tulee putkiremppa ja jokatapauksessa sitte uusitaan. Mut ei mua häirii muiden säilytystyylit.

[QUOTE="vieras";22616783] Jotenkin ällöttää ne pölyä keräävät avovaunut täynnä roinaa, joista voi sit täysistunnon aikana tehdä päätelmiä rouvan ihotyypistä, kuukautisten runsaudesta ja hiustenlähdön määrästä :x[/QUOTE]

Ja sinne kaappiinko kukaan ei voi katsoa ja tehdä vastaavaa analyysiä ihmisestä? Ketä kiinnostaa? No se jota kiinnostaa on varmaan valmis kurkkaamaan sinne kaappiinkin ;) :D

Juu on esillä. Pieni kylpyhuone+ wc+ pesutila koppero. Niin ei ole säilytyskalusteille tilaa. Siteet on pesukoneen päällä olevas koris, ja löytyy sieltä kaikkea muutakin.

Enpä oo kyllä koskaan kenenkään vessassa istunut niin kauan "täysistunnolla" että ehtisin sinä aikana rekisteröimään kaikkia noita ap:n mainitsemia asioita lähtien kuukautisvuodon määrästä, hiusten lähdöstä ja ties mistä. :D Ei mua edes KIINNOSTA. :O Enkä istu punkeamassa täysistunnolla niin kauan että ehtis jokaisen nurkan silmäillä, mä käyn siellä toimittamassa asiani, ja lähden pois, ei siihen nyt montaa minuuttia mene. Ja voin ihan hyvin tuijotella vaikka ovea, sitä vois pitää jo vaikka uteliaisuutena, kun kaikki nurkat silmäilee läpi. :D

Enpä oo kyllä koskaan kenenkään vessassa istunut niin kauan "täysistunnolla" että ehtisin sinä aikana rekisteröimään kaikkia noita ap:n mainitsemia asioita lähtien kuukautisvuodon määrästä, hiusten lähdöstä ja ties mistä. :D Ei mua edes KIINNOSTA. :O Enkä istu punkeamassa täysistunnolla niin kauan että ehtis jokaisen nurkan silmäillä, mä käyn siellä toimittamassa asiani, ja lähden pois, ei siihen nyt montaa minuuttia mene. Ja voin ihan hyvin tuijotella vaikka ovea, sitä vois pitää jo vaikka uteliaisuutena, kun kaikki nurkat silmäilee läpi. :D

En määkään silleen kyttää mitä kaikkea kenenkin vessassa on. Korkeintaan Tyyliin"ompa nätit pyyhkeet".

[QUOTE="vieras";22616837]Ja sinne kaappiinko kukaan ei voi katsoa ja tehdä vastaavaa analyysiä ihmisestä? Ketä kiinnostaa? No se jota kiinnostaa on varmaan valmis kurkkaamaan sinne kaappiinkin ;) :D[/QUOTE]

ja voihan olla että serla loppuu ja täytyy etsiä hätäpaskan yllättäessä lisää paperia. minulla on ponnarit aina vaan pitkin lattioita, en säilytä niitä hienosti kaapissa. lavuaaripöydällä on pelkästään käsisaippua. muut tarpeelliset jutut löytynee peilikaapista.

Yhteistyössä