Onko teillä yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja capacity
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

capacity

Vieras
vanhaa ystävää/kaveria jonka kanssa ette ole väleissä tai ette jostain muusta syystä pidä yhteyttä?
Mulla on muutama,ja oon miettinyt että olis kiva laittaa heille viestiä ja nähdä pitkästä aikaa.Mutta jotenkin vaan on niin vaikeeta.Vaikka ei ole mistään riidasta kyse.Yhteydenpito vaan jotenkin jäänyt..

samoin...
yks kamu johon tutustuin vaippaiässä...täs parin viime viikon aikana on pidetty yhteyttä ja aina se lupaa txt/soittaa mut aina "pettää lupauksen"
tämän "tavan" takia välit aikanaa myös katkes

Mä kun vaihdoin paikkakuntaa kymmenen vuotta sitten niin niin sinne vanhalle paikkakunnalle jäi montakin.
Ja heistäkin monet on muuttanut muualle, menneet naimisiin ja sen myötä on nimet vaihtunu... mut on yks jota olen useinkin ajatellut kun olen kuunnellut sitä novan kesä ohjelmaa kun ne etsii vanhoja ystäviä.

Mulla ei oo koskaan menny välit kenenkään kanssa riitelyn takia, tietenkin sellaisia hyvänpäivän tuttuja tulee ja menee, mut ystävät joita mulla on, on olleet samoja jo yli 25v. Heidän kanssaan pidetään yhteyttä monta kertaa viikossa ja kuuluvatkin elämääni yhtälailla kuin perheen jäsenet.

Onhan noita. Ja sitten on niitä, joiden kanssa soitellaan kerran vuodessa maratonpuhelu. Vaan onpa noita uusia ystäviä tullut vanhojen tilalle niin paljon, ettei sinänsä harmita, joku syyhän siihen aina on, jos jonkun kanssa yhteydenpito vähenee.

Yhteistyössä