Onko teillä yhteistä harrastusta puolison kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Musta olisi kiva tehdä jotain yhdessä, mutta tällä hetkellä ainakin sellainen on mahdotonta, että lähdettäisiin oikein kotoa pois ilman lapsia. Niinpä keksin, että meidän yhteinen harrastus voisi olla piha ja puutarha. Eli koska tämä meidän piha kaipaa todella paljon laittamista ja kunnostusta, niin sitä voitaisiin tehdä yhdessä ja lapsetkin voisivat olla siinä mukana. Samalla se olisi hyödyllinen harrastus. Mutta, voitte varmaan arvata miehen mielipiteen asiaan... :/ Sen mielestä meidän piha on ihan kunnossa, vähän vaan siivotaan romuja pois. :headwall: :headwall: Kiva sit yrittää yksin saada edes jotain aikaa, varsinkin kun joihinkin hommiin tarvitaan sitä miehistä voimaa ja apua. Ja mä kun olen aina haaveillut omasta pihasta ja nyt kun mulla sellainen on, niin sitäkään ei sitten mukamas voi kaunistaa. :/

Miekin oon miettinyt tuota, kun molemmilla on eri mielenkiinnon kohteet, että pitäis keksiä joku yhteinenkin juttu ettei ihan erkaannuta.
En oo vielä keksinyt, oon kylläkin koittanut ymmärtää noita miehen keräyskohteita,harrastuksia jne. olla jutuissa mukana..mut auttamattoman pihalla sen jutuista silti.
Tosin Viivi&Wagner-albumit myö yhessä kerättiin :D Niitä onkin se valtavat 11 kpl..

Eipä ole. Kaipaisin yhdessä tekemistä, mutta kyllä se tällä hetkellä on niin, että tehdään sitten perheenä yhdessä. Kävelylenkkejä kaipailin, kun oli vaan yksi vauva vaunuissa, mutta mies ei osaa kävellä "ilman päämäärää"..

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Totta kai. Me ei tehdä sitäkään, kun mies katsoo telkkaria kerran kuussa. :whistle:

Loistavaa! Eli yksi löydetty jo, erinäistä urheilua ja paria sarjaa ainakin kun katsoo. Mitäs sitten.. onko se, jos pelaa kimpalla sotapelejä tms :saint:

Nuo pihahommat on kyllä meille ollut yhteistä puuhastelua, eli yhdessä ollaan kukkapenkit tehty ja istutettu. Muuten vois yhteisiksi harrastuksiksi nimetä mökkeilyn ja veneilyn (vaikkei meillä mitään kunnon venettä olekaan, sellainen avoretkivene vaan) eli se merellä oleminen on molemmille kyllä oikein intohimo, kesäisin vietetään kaikki mahdolliset vapaat siellä niinkauan kun vain ilmat sallii.
Mutta lenkille en miestä saa... eli tää mun liikunnallinen puoli ei kyllä ole puolison kanssa jaettavissa.
Ja mies taas harrastaa lasten kanssa uintia, käyvät viikottain, mut mä vaan en kestä sitä, siis palella siel hyisesä uimahallissa :x

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No eipä oikeastaan.
Leffat/pari tv-sarjaa ja hyvä ruoka, siinä kai ne meidän yhteiset harrastukset.
Ulkoilua harrastetaan koko perheen voimin kyllä. :)

Tosta tulikin mieleen, että onhan se hyvä ruoka meidänkin harrastus. Viikonloppuisin lasten mentyä nukkumaan hääritään aina keittiössä ja tehdään jotain herkkua mitä sitten yhdessä nautiskellaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No eipä oikeastaan.
Leffat/pari tv-sarjaa ja hyvä ruoka, siinä kai ne meidän yhteiset harrastukset.
Ulkoilua harrastetaan koko perheen voimin kyllä. :)

Tosta tulikin mieleen, että onhan se hyvä ruoka meidänkin harrastus. Viikonloppuisin lasten mentyä nukkumaan hääritään aina keittiössä ja tehdään jotain herkkua mitä sitten yhdessä nautiskellaan =)

Just näin! :p :D

Musta olis ihana päästä miehen kanssa retkelle, teltta pystyyn korpeen, makkaran paistoa nuotiolla, tähtitivasta katselta lähekkäin ja lämpömakuupusseissa nukuttas... olis aika unohtumatonta meipii :)

Yhdessä käydään moottorikelkkaretkillä (tunnista ehkä neljään tuntiin) silloin tällöin kun anoppilassa ollaan käymässä, muksut on mummolassa. Tavallaan se on yhteinen harrastus kun molemmat tykkää että saa olla hetken jossain korvessa luonnossa ja paistaa vaikka makkarat. En nyt tiiä lasketaanko tuota harrastukseksi...

Lukeminen ( keskustelemme lukemistamme kirjoista), fantasia- ja science fiction -elokuvat, historia. Musiikkiakin kuuntelemme molemmat mielellämme.
Jos meillä olisi lapsenvahti, harrastaisimme yhdessä kuntosalilla käymistä ja KUNNON lenkkeilyä. Nyt harrastamme näitä erikseen, toinen on kotona lasten kanssa. Tai sitten menemme koko perhe ulos retkelle.

Yhteistyössä