Onko teilläkin noin paljon vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuli pyöreenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuli pyöreenä

Vieras
Siis minä oon ihan ihmeissäni, ku oon selannu noiden bb:n tyyppien tavaralistaa. Esimerkiksi tää suvi nyt tässä: http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/Suvi_tavarat

Mun vaatekaapin sisältö ei oo varmaan ku kolmasosan koko tuon suvin vaatelistan mitasta!?

Oonko minä jotenki outo, onko muilla tosiaan noin paljon vaatteita?
En oo koskaan aatellu, että ees tartteisin noin paljon. Ei kyllä ois rahaa ostaakaan. Mutta noikin on opiskelijoita iso osa, ja vaatteita on ihan älyttömästi. Toisaalta, eikai nuo ehi tuolla talossa ees käyttää kaikkia?

Voe mahoton!

Kyllä mulla varmaan paitoja on tuon verran tuolla kaapissa (tosin käytän niistä aktiivisesti ehkä kymmenkuntaa..), mutta housuja ei, hameita ei yhtään...

Mut no.. eihän noita kerralla ole tarvinnu ostaa. ;)

no kyllä multa kaapista löytyy 2 x tuon verran,kenkiä ja meikkejä vielä enemmän 3 "sukkakoria" täynnä meikkejä :ashamed: juu pitäs varmaan vähän vähentää :whistle:

Mutta ei sen puoleen en mä todellakaan olis ottanut niitä kaikkia matkaan tuonne BB taloon.

Aika paljon kyl on mukana, ei varmaan ehdi käyttää, mut ompahan vaihtoehtoja. On mulla kotona varmaan enemmänkin vaatteita, tosin vien tunnollisesti aina kellariin kaikki mitä juuri silloin ei ole käytössä, kun kaappi ei muuten pysy siistinä. Mutta rintsikoita ei ole noin monia!
Kosmetiikkaakin huomattavasti enemmän on mulla, mut mä olenkin meikkaaja =)

farkkuja löytyy 8kpl ja muita housuja ainakin 7kpl hameita on 7kpl toppeja 40kpl paitoja löytyy 10kpl neuletakkeja 4kpl. t-paitoja 5kpl ja sukkahousuja,sukkia,rintsikoita en viittiny laskee... siivosin juuri kaapin niin huvikseni laskin. kärräsin uffiin kaksi jätesäkillistä vaatteita joita en enää käytä. kosmetiikkaakin on kertyny kaiken laista..kasvojen pesuun on 3 erilaista,kuorintavoidetta 2...mutanaamio,rauhoittava ja kirkastava naamio,rasvoja yms. hiukset varsinkin on niin tärkeet mulle et erilaisia hoitojuttuja löytyy varmaan 10kpl. takkeja multa löytyy 2farkkuu,4toppaa,1villakangas ja 5jakkutakkia. kenkiä on aivan liian vähän,saappaita on 4kpl,sandaaleja vain 3kpl,2 lenkkarit ja yhet skeittikengät. olipas kiva luetella =)

farkkuja löytyy 8kpl ja muita housuja ainakin 7kpl hameita on 7kpl toppeja 40kpl paitoja löytyy 10kpl neuletakkeja 4kpl. t-paitoja 5kpl ja sukkahousuja,sukkia,rintsikoita en viittiny laskee... siivosin juuri kaapin niin huvikseni laskin. kärräsin uffiin kaksi jätesäkillistä vaatteita joita en enää käytä. kosmetiikkaakin on kertyny kaiken laista..kasvojen pesuun on 3 erilaista,kuorintavoidetta 2...mutanaamio,rauhoittava ja kirkastava naamio,rasvoja yms. hiukset varsinkin on niin tärkeet mulle et erilaisia hoitojuttuja löytyy varmaan 10kpl. takkeja multa löytyy 2farkkuu,4toppaa,1villakangas ja 5jakkutakkia. kenkiä on aivan liian vähän,saappaita on 4kpl,sandaaleja vain 3kpl,2 lenkkarit ja yhet skeittikengät. olipas kiva luetella =)

Yhteistyössä