onko teilläpäin tiivistetty rokotusaikatauluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aikataulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. Hoitohenkilökuntaa lorvii viikonloput, vaikka heidän pitäisi olla ylitöissä. Ihmishenkiä säästyisi, mutta siitä ei välitetä. Esim. Ruotsissa rokotetaan myös viikonloppuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hengen arvo:
Ei. Hoitohenkilökuntaa lorvii viikonloput, vaikka heidän pitäisi olla ylitöissä. Ihmishenkiä säästyisi, mutta siitä ei välitetä. Esim. Ruotsissa rokotetaan myös viikonloppuisin.

Itse ja lääkäri ystäväni ollaan tarjouduttu tulemaan rokottamaan myös viikonlopuksi meidän terveysasemalle. Viikonloppu rokotukset järjestetäänkin heti kun vaan rokotteita on riittävästi. Että tällaista lorvimista.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Täällä Vantaalla saa ensi viikolla normit alle 3v lapset.

Joko ne on ehtiny sitä aikaistaa? Mä soitin neuvolaan pari päivää sitten, ja silloin terkka ei osannut sanoa tarkalleen, koska rokotukset alkaa. Sanoi vaan, että alkaen viikolla 50 (eli vasta joulukuun alussa!). Ja kyse oli siis perusterveiden alle 3-vuotiaiden lasten rokottamisesta. Hyvä siis, jos ensi viikolla niitä jo saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Täällä Vantaalla saa ensi viikolla normit alle 3v lapset.

Joko ne on ehtiny sitä aikaistaa? Mä soitin neuvolaan pari päivää sitten, ja silloin terkka ei osannut sanoa tarkalleen, koska rokotukset alkaa. Sanoi vaan, että alkaen viikolla 50 (eli vasta joulukuun alussa!). Ja kyse oli siis perusterveiden alle 3-vuotiaiden lasten rokottamisesta. Hyvä siis, jos ensi viikolla niitä jo saa.

Mene Vantaan sivuille http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti.asp?path=1;133;134;95144

Yhteistyössä