onko teille äitipolilla tehty näin:O???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa:O??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tehty noin. Ekalla kerralla rv 40+2 lääkäri irroitteli kalvoja ja teki omien sanojensa mukaan ronskin sisätutkimuksen, toivotti tervetulleeksi synnyttämään parin päivän kuluessa. Samana päivänä tuli vähän verestävää valkovuotoa ja supisteli muutaman tunnin ajan, sitten loppui. Rv 40+2 synnytys sitten käynnistyi rytinällä.

iha normi, vähän rajumpi sisätutkimus. Mulle tehtiin tuo myös vkoilla 42, kun oli kaikki paikat kiinni, ei supistellu tms. Ni siitä kohdunsuu alko parin tunnin päästä avautumaan. Eiköhän sillä lääkärillä oo mieles vauva ja synnytys ku sunn joku limanen pillus.

On tehty, raskausviikolla 40+6. Lapsivedet menivät tuosta 12 tunnin päästä ja lapsi syntyi lapsivesien menosta 12 tunnin päästä.

Toisen kerran raskausviikolla 41+5. Lapsi syntyi noin neljän tunnin kuluttua.

no enhän minä nyt mitään seksi jutuja miettiny:D ei oo koskaan aikasemmin tehty noin.. juu vauva on aika isokokoinen ja mulla auki paikt niin sano että ei haittaa jos syntyis..ennemmin... maanantaina kuitenkin käynnistys jos ei aikasemmin lähe syntyyn..

Vastasitkin jo itse kysymykseesi.
Lääkäri tosiaan stimuloi paikkoja jotta lähtis itekseen syntyy ennemmin kuin käynnistys on. Ja vauva kun on isokokoinen ja hyvät viikotkin jo, ettei synnytyksellä olisi mitään haittaa.
Ja se stimuloiminen useimmiten auttaa. Itsellänikin lääkäri pyöritteli kalvoja ja seuraavana päivänä tulikin lähtö =)