Onko teille käynyt niin, että joku ihan hyvänä kaverinanne pitämänne kaveri onkin yhtäkkiä rajannut profiiliaan sinulle, esim. sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
ja mitä ajatuksia se herättää? Mua suoraan sanottuna hieman kyrpii ja ihmetyttää. Tämä ko. kaveri on aiemmin päivitelly statuksiaan ja nyt yhtäkkiä hällä ei ole yhtään statuksia, mut kuitenkin ahkeraan kommentoi muiden. Ei ole uskottavaa, että ei yhtäkkiä enää tekis statuksia.. :(

no miksei voisi olla tekemättä statuksia. ? oletko katsonut hänen sivuiltaan tekeekö vai ei? siitä tiedät rajaako. mulla moniakin kavereita listalta jotka ehkä kerran kk tekee statuksen ja jotkut ei koskaan,

Mä en muuten jaksa päivittää statustani läheskään samaan tahtiin kuin kommentoin kavereita. Aika on rajallista, ja haluan kuitenkin jotenkin pitää yhteyttä. Olen valinnut tällaisen tavan.

on kai niitä jotku rajannu. itse olen myös joiltain. ei herätä mitään ajatuksia, jokainen rajaa sen jonka haluu. emmä ystävyyssuhteita fb:n perusteella tulkitse kuitenkaan.

Yks kaveri rajas niin (ainakin multa ja yhdeltä toiselta samaan porukkaan kuuluvalta), ettei me nähdä sen seinää eikä voida kirjottaa sille, eikä nähdä sen statuksia. Kuitenkin välit on ok ja nähdään välillä. En tiedä miks on rajannut, en ole kysellyt, vaikka kyllähän se vähän loukkaa...

Yhteistyössä