Onko teille koskaan käynyt niin, että olette luulleet, että on aamu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
vaikka olisikin vasta ilta.

Itselleni on käynyt parikin kertaa nuorempana :D Kaverin kans tultiin töistä kesällä ja mentiin päiväunille. Herättiin ja katottiin kelloa, että ei suakeli nyt on hoppu takas töihin. Jossain vaiheessa siinä paniikin sekaisessa lähdössä alettiin miettimään, että onkohan nyt aamu vai ilta. Teksti tv:stä piti tarkistaa kellonaika ja iltahan se vielä oli :)

No joo, ja ihan äskettäin.. Lapseni oli mummolassa yökylässä ja soitti mulle joskus klo:19 aikoihin. Olin torkahtanut ja heräsin puhelimen soittoon, jota luulin herätyskelloksi. Sanoin nopeasti puhelimeen että oon nukkunut pommiin ja nyt täytyy mennä töihin, ja laitoin puhelimen kiinni.
Kunhan heräsin kunnolla ja tajusin todellisuuden niin soitin lapselle takasi ja selitin tilanteen

Mulle kävi tässä yks kerta oikeesti niin että olin laittanut kellon soimaan 04.00 vaikka piti laittaa 07.00 :D Heräsin ylös ja rupesin pukemaan kauheella tohinalla ja äkkiä vessaan harjaan hiukset ja hampaat ym.Sit katoin kelloa uudetsaan niin piti vähän aikaa sitä kelloa katsoa että mikä tässä nyt oikein on? :D en saanut enään unta sen jälkeen:)

Yhteistyössä