A
"a p"
Vieras
Sanoinkin ihan aluksi etta 'vahan asian vieresta' - enka halunnut tehda uutta aloitusta koko isovanhemmuus ja velvoite hommasta. Jos vaikka vihaspaissasi tuon sanoitkin, niin jain kuitenkin asiaa ajattelemaan pitemmalle. Etka ole ainoa joka on noin sanonut tai olisi tuota mielta. Kirjoitin vaan omia ajatuksiani tuon asenteen kohdin - oli se sinun asenteesi tai ei. Tiedan etta on monia, jotka OVAT juuri tuota mielta...
*ei mitaan henkilokohtaista*
*ja ei, minua ei ole kukaan isovanhemmista koskaan auttanut, syysta jos toisesta; 4 lasta olen kasvattanut ja joka lastenhoito huki on ollut rahalla jostain ostettava*
Ok.
Ja eniten tässä ehkä hiertää tosiaan se, että tämä isovanhempi on usein ensin iloisena luvannut, ja sanonut kuinka kivaa hänestä on olla lapsenlapsensa kanssa jne. hölynpölyä mitä ei ole kuitenkaan tarkoittanut, koska on saattanut perua viime tipassa, ja tehdä jotain muuta. Hän siis on aika kaksinaamainen, ja se minua ärsyttää enemmän, kuin se että jos sanoisi suoraan ettei halua/pysty/osaa/jaksa. Hän nimenomaan aina sanoo kun tiedustelen hoitomahdollisuutta, että voi tietenkin hoidan omaa kullannuppuani, ja sitten peruu.