L
lasinen lapsuus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lasinen lapsuus:Vauva ei varmaan asiaa ymmärrä, joten tuskin vauvaa haittaa. Mutta miten, kun vauva on 2-18v.. eikö lapsi silloin ymmärrä? Itse ainakin näin, miten mutsi ja faija makas krapulassa. Helvetti sitä viinan lemua, krapulaisten katselua jne.
Rahaa viinaan oli, ei koiraan, ei kunnon kesälomamatkaan. Vihaan vieläkin juoppoja, jotka juo joka kuukausi. En edes käy tai vastaa puhelimeen, kun vähänkin epäilen vanhempieni olevan kännissä.
Pikkusen ehkä kärjistät asiaa. Sulla on maannut krapulassa molemmat, sulla ei oo ollut selvinpäin olevaa hoitajaa silloin. Toisin kuin ap:n mainitsemassa tapauksessa.
Käyn itse baarissa ehkä kerran kuukaudessa, mutta ei se musta kyllä juoppoa tee. Koira muuten vaatii paljon muutakin kuin rahaa.
En kärjistä, vaan kirjoitan tasan, miltä se tuntui. Päinvastoin, kun muistelen lapsuutta. Se tuntui helvetin paljon pahemmalle. Ja oli mulla lapsenvahti, milloin joku sukulainen, serkku jne. Lähtivät kotiin kun juoppovanhemmat palasi viinajuhlistaan.
Joo, kyllä koira vaatii enemmän. Mä hoidinkin naapurin koiraa ja se oli se jolle murheet kerroin. Käytin ulkona kuin omaa, sain jopa koulutuksessa käyttää ja kilpailla sillä tottelevaisuuskokeissa. Kun muutin omaan asuntoon
n. 17 v, sain sen oman ensimmäisen koiran. Siitä lähtien koira on kuulunut aina elämääni.
Edes koiraani ei vie vanhemmille yökylään, saatika lastani. Niin paskat muistot lapsuudesta jäi.
Muistan ne kaikki inhon tunteet ja häpeän. Koskaan viikonloppuna en pyytänyt kavereita kylään, kun en tiennyt makaako ne krapulassa vai ei.
Onko pulloja pöydillä vai ei.