Onko teistä normaalin kokonen vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
syntyessään oli 3.9 kiloa ja n.52 cm. nyt oli tosiaan tullut painokäyrään notkahdus ja paino tais muistaakseni mennä -10 käyrällä.pituus tekee omaa käyrää yläkäyrän yläpuolella.

No ei voi mitenkään kyllä mennä paino -10 käyrällä tuolla painolla.

syntyessään oli 3.9 kiloa ja n.52 cm. nyt oli tosiaan tullut painokäyrään notkahdus ja paino tais muistaakseni mennä -10 käyrällä.pituus tekee omaa käyrää yläkäyrän yläpuolella.

oli poika just saman kokoinen syntyessä. 4kk iässä oli sit 8kg ja 68 cm. Ihan normilta nuo mun korvaan kuulostaa. Ja jos edellisestä kerrasta nimen omaan pituutta tullut paljon, niin silloinhan tuo painokäyrä yleensä aina vähän notkahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei voi mitenkään kyllä mennä paino -10 käyrällä tuolla painolla.

kyllä voi mennä, kun on noin pitkä lapsi. Meillä mennyt aina 0-käyrää, vaikka painoa noin paljon.

mä en oo yhtään perillä näistä käyristä, mut neuvolantäti näytti mulle sen painokäyrän ja tokas et -10 käyrää menee, en sitte hoksannu siitä sen tarkemmin kysellä...

Eikös se ekat kuukaudet mene että kilo pitäisi tulla kuussa. Sen mukaan ainakin on ihan hyvin tullut painoa. Pitkä poika kyllä!