Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut minä:Jos löytyy halukkaita niin voitais tietty tehdä adressi tonne MTT:hen.... Ne on periaatteessa vastuussa tosta monimuotoisuudesta.
Minä olen ainakin halukas! En vain ole kovin kokenut adressin tekijä :ashamed: Olet oikeassa että he ovat periaatteessa vastuussa mutta heille pitäisi vaan tehdä selväksi että nyt on aika toimia!