Onko teistä oikein että hallituksen toimien myötä uhkaa kadota neljäsosa uhanalaisesta rodusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Makkaransyöjälle, älä huoli kyllä sinä nakkisi saat. Tuotantoeläimiähän nämä lehmät on, tässähän on kyse rodun ja geeniperimän säilyttämisestä niin että jatkossakin lehmät saisivat palvella meitä tuottamalla maitoa ja lihaa.

Nämä eläimet ovat hienoja ja arvokkaita juuri tämän takia että ne palvelevat meitä, siksi niitä tulisi kunnioittaa ja arvostaa!
 

Yhteistyössä