Miksei? Lapsi ei varmaan enään ime rintaa? Yhdestä lasista ei tule edes hönöön, ellei se lasi sit tarkota 0,5l:n tuoppia.. Joten lapsella ei ole mitään hätää, ja vanhemmat hieman rentoutuu ja nauttii toistensa seurassa, eli lapsella kaiken lisäks kivempi huominen tiedossa, kun vanhemmat vähän rentoutuneet. Näin mä aattelisin.
Yksi lasillinen riittäisi mielestäni naiselle, mies saattaa voida juoda kaksikin. Itse ainakin tulisin huppeliin jo kahdesta lasillisesta, joten niin paljoa en joisi lapsen kotonaollessa.
Me ollaan juotu molemmat (siis mies ja minä ) 1-2 lasia viiniä tai 1-2 olutta sitten kun lapset ovat jo nukkumassa. En osaa pitää tätä kenellekään haitallisena. Miksi ap on vastaan?
On ok. Apllä ei ilmeisesti ole riittävää tietoa alkoholista ja sen vaikutuksesta, jos ajattelee ettei voisi. Sen sijaan molemmat vanhemmat eivät voi olla humalassa kun lapsi on noin pieni. Yhden vanhemman pitää olla hoitokuntoinen. Pari lasia viiniä ei sitä estä, ainakaan sellaisella ihmisellä jolla on ihan normaali alkoholiaineenvaihdunta.