E
Epsu
Vieras
Tajusin tässä, että vaikka anoppi on ammatiltaan ompelija (on oma kotiompelimo), hän ei ole koko aikana ommellut lapsenlapselleen (5-v) muuta kuin pari kylpytakkia. En ainakaan muista muuta! En ole kyllä pyytänytkään, kun olen ajatellut, että en halua vaivata tms. Hänellä töitä riittää muutenkin, ehkä ei sitten mitään "ylimääräistä" enää halua tehdä.
Jos itse osaisin ommella, niin tuntuu, että olisin nyt muutaman vaatteen ainakin lapsen lapselle tehnyt...!
Joka tapauksessa mietin, että miten suhtautuisi, jos pyytäisin jotain tekemään... ehkä tämä pyytämättömyys johtuu siitäkin, kun joskus vuosia sitten pyysin tekemään itselleni jakkua (oli valmiit kaavat ja kangas), anoppi jotenkin välttelevästi luisti tilanteesta. En ole sen jälkeen pyytänyt. Ja juu, on meillä muuten ihan hyvät välit ja toimeen tullaan =)
Jos itse osaisin ommella, niin tuntuu, että olisin nyt muutaman vaatteen ainakin lapsen lapselle tehnyt...!
Joka tapauksessa mietin, että miten suhtautuisi, jos pyytäisin jotain tekemään... ehkä tämä pyytämättömyys johtuu siitäkin, kun joskus vuosia sitten pyysin tekemään itselleni jakkua (oli valmiit kaavat ja kangas), anoppi jotenkin välttelevästi luisti tilanteesta. En ole sen jälkeen pyytänyt. Ja juu, on meillä muuten ihan hyvät välit ja toimeen tullaan =)