Onko Ticket To Heaven talvipuvut hintansa väärti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piili

Vieras
Eli siinähän se kysymys tulikin jo? Olen ostamassa pojalle 2,5v talvipukua ja noi ticketin puvut mielyttävät silmää, mutta hinta on aikas kova :(
Joten ne joilla on kokemusta ticeteistä niin oletteko olleet tyytyväisiä?

mä ostin alesta ticketin välikausihaalarin ja on se ihan ok.joskin ollu vasta hetken käytös joten pidemmällä aikavälillä en osaa sanoa esim kankaan kestävyydestä.

Ihan ok, mutta kkö tuo kyllä se ulkonäkö tuo ainakin sen 30-40% hintaa lisää. Eli halvemmalla saat ihan yhtä hyvän, muttei ehkä niin kivannäköisen. Meille ainakin tuli yhden talven 2. pukuna ihan reilusti karhaumaa polviin ja peppuun. Kaikista tyytyävisin kankaan kestävyydessä olen ollut Lenneen. 4 välikautta käytössä ollut asu eikä himpun vertaakaan karhaumaa missään. Toinen Lennen kirpparilta 7? ostettu välikausihaalari eikä siinäkään mitään karhaumaa polvissa/pepussa.

Mä ostin tytölle 70? uuden ticketin ja on ollu ainaki toistaseks hintansa väärti :D Mutta yli 75 euroa en olis edes voinu pistää haalariin, eli meille täyshintanen ticketti ei olis hintansa väärti.

Minäkin haluisin oikeita kokemuksia mieluiten yli 2-vuotiaitten (poikien) äideiltä. Vauvoilla puku pysyy yleensä hyvänä jokatapauksessa, noilla kiipeilijöillä, liukujilla, jääkiekonpelaajilla ym. asianlaita onkin toinen...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuskin:
Ei voi olla. Alle 90 e saa niin hyvän puvun, ettei mikään voi olla tuplasti parempi!

No 15 euroa sinne tai tänne. Muksun Ticketti maksoi 105.-

Jos tuo on normaalihinta, niin muksusi on vauva. Jos alehinta, niin 90e puvun saa alesta alle viidelläkympillä. Isompien ticketit (toppa-) maksaa nimittäin ihan liikaa, jotkut pitää muakin hulluna kun ostelen noita em hintaluokkaisia. Ei mua haittaa, vaikka ihminen maksaa haalarista tonnin, jos siihen on varaa. Mut ihan turha tulla sanomaan, että se piti ostaa, koska on NIIN hyvä. Ticketien ulkonäköön en tässä puutu, nimittäin siitäkin mulla on eriävä mielipide...

Meillä on kaikilla kolmella tiketit, 5v, 2v ja 1v, ja en muita ostaisi. Joo, onhan ne kalliita, isompien haalarit oli 155e, pienimmän 100e, mutta itse jäänyt niihin "koukkuun", ihana värit, ja toimiihan ne! :) Ei siinä, kyllä Reimatec on hyvä, mutta itse tykkään henk.koht enemmän tiketin tyylistä, ja hinnassahan ei oikeesti edes ole järin iso ero, jos Reimatecin haalaria ostat. Meillä mummut &papat tietää tyylin, ja normisti lapset saa synttärilahjoiks haalarit/ välikausi asut :)

Yhteistyössä