Onko Tiger Woods teidän mielestänne komia ja seksikäs?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä en voi mitään sille, että sen miehen kasvot on aina tökkineet. Ei ole mun mielestä yhtään komia mies kasvoostaan, mutta ei toki mikään rumiluskaan. Kroppa on tässä kuvassa ihan kiva, mutta pään olisi voinut jättää kuvasta pois tai laittaa vaikka Denzel Washingtonin kasvot tilalle. :xmas: Mutta mä en siis osaa pitää Tigeria komiana ja seksikkäänä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1854061

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Eipä oikeastaan. Hän on lähinnä kummallisen näköinen, ihan kuin siin äolisi ripaus jotain kiinalaista kun silmätkin vinot.

äiti on thaimaalais-kiinalainen

Ilmankos!

Jos oikein haluaa seksikkään tummaihoisen, niin ehdottomasti oltava Vin Diesel :p

Eipä oikeastaan. Hän on lähinnä kummallisen näköinen, ihan kuin siin äolisi ripaus jotain kiinalaista kun silmätkin vinot.

Ilmankos!

Jos oikein haluaa seksikkään tummaihoisen, niin ehdottomasti oltava Vin Diesel :p

Vin Diesel on ihan ok, mutta ei hänkään mua kauhiasti sytytä. Kyllä se pitää olla se Denzel. :D

Ilmankos!

aijaa? :o mie en oo kyllä koskaan pitäny vin dieseliä tummaihosena vaan enempi lattarin ja valkoihosen rakkauden hedelmänä.

miekään en tykkää tiger woodsista, enää. siis se oli sillon kymmenen vuotta sitten paljon paremman näkönen kasvoiltaan. nykysin sillä on naama aina jossain tuskasessa virneessä ja semmonen ei tee kenestäkään hyvännäköstä....

tuo kuvaki jossa se poseeraa painot käsissä ei toellakaan huoku mitään rauhallisuutta vaan sitä niinku sillä ois joku piikki persiissä ja kauhia tuska. selkeesti silimistä näkee.

Yhteistyössä