Onko toi mies kiinnostunut vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiinuliinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiinuliinu"

Vieras
Mul on ollut säätöö yhen tyypin kaa jo pidemmän aikaa. Se elää huonos parisuhteessa ja on vaan ajan kysymys koska se siitä lähtee. Olen kuullut tän sekä siltä itteltä, että se on myös muille sen kertonut. No eilen sit tapahtui "se".

Oltiin baaris ja ajauduttiin samaan jatkopaikkaan. No oltiin tosi humalas toki mutta niin vaan sitten eksyttiin toisten viereen nukkuu... no mies oli liian väsyny aamuyöllä... No aamupäiväl sitten sil on stondis päällä, huomaan sen koska ollaan siin lusikka-asennossa. Mä alan "sitä" hiukan hieroo ja mies ekaksi sanoo, että "parempi jo lopettasit". Mut eipä aikakaan kun se sanoo, että "Ota se suuhun". No anna sille sitten suuhoidon. Mies sanoo, että "kiitos se oli mahtavaa." Mut häippää melkein heti ton jälkeen. Nyt oon miettinyt, että mahtaakohan se jotain viestitetellä tänään, mut ei ainakaan vielä oo mitään tullu.

Tänään oon menossa sinne samaan mestaan ku eilen, mut en sit tiedä että viittiskö sille miehelle laittaa jotain viestii kännykkään tai faceen... Ja mimmosta viestii? Ihan vaan että "Mennää X:ään tänäänkin, kaipaatko seuraa?" tai sitten jotain Härskimpää tyyliin "Jäit mulle vähän velkaa" tai et "Suuni on tyytyväinen, mut kaikki paikat ei" ?

Mitäs mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;27042908:
Käytti sinua hoitamaan fyysisen puolen, tuskin sen enempää tahtoo jos ei ole mitään viestittänyt. Ja varattukin on. Sinuna antaisin olla enkä edes vastais mihinkään viesteihin.

Öö, on siis ollu peliä ennenkin. Ei vaan oo menny näin pitkälle. Ja mä en halua jättää kattomatta. On semmonen ihana kutitteleva olo eikä meinaa pöksyissä pysyä.

Mikä siinä on kun pitää varattuihin iskeä kyntensä?? Se kertoo jo ihan tarpeeksi, että halusi sun alunperin lopettavan. Voihan sitä sanoa parisuhteesta mitä vaan, pääasia on kuitenkin se, että on parisuhteessa, eikä varsinaisesti halunnut edes pettää, kun yritti sua kieltää.
Niinkuin kertoo sekin, että lähti melkein samantien. Ja se, ettei ole kuulunut mitään.

Hankihan itsellesi ihan oma mies, ei niitä muiden miehiä.

Onko vastannu sun viestiis ap mitään? Todennäkösesti sai justiin sitä, mitä haluskin ja äkkiä pois paikalta. Sori, mutta ei kuitenkaan välttämättä tunne sua kohtaan samoin.

Yhteistyössä