Onko toi The Great Gatsby mikään hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28548675]Totta, on jotenkin vauvamainen edelleen. Muutama hyvä rooli ollut, mutta paljon surkeita :)[/QUOTE]

Kunnon parta vois auttaa ja jos sais jotain isoja arpia kasvoihin.

[QUOTE="vieras";28548680]tai sellaisen ison juopponenän, kuin sillä ranskalaisella näyttelijällä, Depardieu, meniköhän nimi oikein? :)[/QUOTE]

Mjoo, ei oo kyllä juoponnenänenä mun makuun.:D Nykerö on ihan ok ja nuoret piirteet noin muuten, mutta joku siinä Leonardossa ei vaan natsaa minun makuun. Hm. Ehkä sillä on liika pieni suu. Tykkään jos miehellä on paksut huulet.

Mut siis, onks kukaan sitä leffaa nähnyt?

Mjoo, ei oo kyllä juoponnenänenä mun makuun.:D Nykerö on ihan ok ja nuoret piirteet noin muuten, mutta joku siinä Leonardossa ei vaan natsaa minun makuun. Hm. Ehkä sillä on liika pieni suu. Tykkään jos miehellä on paksut huulet.

Mut siis, onks kukaan sitä leffaa nähnyt?

Ihan nuorena se oli kyllä söpön näköinen, muttei aikuinen voi olla ikäkaiken vakuuttavasti söpö.

[QUOTE="vieras";28548722]Ihan nuorena se oli kyllä söpön näköinen, muttei aikuinen voi olla ikäkaiken vakuuttavasti söpö.[/QUOTE]

Ehkä nuoren näköisille ihmisille käy niin, että ne näyttää kolmekymppiseksi asti lapsilta ja sitten ne alkaa näyttää ryppysiltä ja kuluneilta lapsilta ja sitten ne näyttääkin jo mummoilta ja papoilta.

Tulin vaan tiedottamaan, että mies nukahti leffaan. Hienon näköinen leffa oli, vähän ku musiikkivideo, mutta juonen ois voinut pikakelata vaikka viidessä minuutissa. Aika paljon turhaa jaaritusta ja ihme mietelmälauseita. Aluks ryypättiin ja juhlittiin ja petettiin ja lopuks kuoltiin ja siinä se sit olikin. Olin itsekin kyllä todella väsynyt ja silmät lupsotti.

Yhteistyössä